Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos ir globali plėtra

SBA Grupės valdoma nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „SBA Urban“ (anksčiau – „Urban Inventors“) patvirtino naują ilgalaikę veiklos strategiją, kurioje numato plėtoti naujas, globalų potencialą turinčias investicijų į nekilnojamąjį turtą kryptis. Bendradarbiaujant su pasaulinio lygio architektais šiuo metu kuriamos inovatyvios koncepcijos, pagal kurias bus vystomi Baltijos šalyse įsigyti žemės sklypai. Per penkerius metus bendrovė planuoja investuoti beveik 400 mln. eurų.
„SBA Urban“
„SBA Urban“ / „SBA Urban“ nuotr.
Temos: 2 Investicijos SBA

Tarptautinė plėtra

Pagal ilgalaikę „SBA Urban“ strategiją, artimiausią dešimtmetį prioritetu tampa tarptautinė plėtra, todėl vystomos tik tos idėjos, kurios turi potencialo būti sėkmingai įgyvendintos globaliose rinkose.

„Vystysime projektus, kurie išskirtinėmis idėjomis, dėmesiu tvarumui ir įgyvendinimo išraiška kurtų ilgalaikę naudą visuomenei, o mums, vystytojams, teiktų prasmės jausmą ir pasididžiavimą. Veiklą koncentruosime į keturias pagrindines kryptis. Visų jų jungiamieji bruožai – tvarumas, architektūrinė estetika ir inovatyvūs sprendimai. Iki 2025-ųjų pabaigos šiomis kryptimis ketiname investuoti daugiau kaip 400 mln. Eur, o nuo mūsų veiklos pradžios išvystytas plotas padvigubės ir priartės prie 500 tūkst. kvadratinių metrų“, – sako „SBA Urban“ valdybos pirmininkas Lionginas Šepetys.

Jo teigimu, vien iki 2023-ųjų „SBA Urban“ ketina investuoti – 106 mln. eurų, o paskesniais metais numatoma investicijas auginti dvigubai.

Keturios prioritetinės kryptys

Pirmoji „SBA Urban“ strateginės plėtros kryptis – inovatyvūs verslo centrai, kurių ideologija paremta darbuotojų sveikata ir gera savijauta. Pasak L.Šepečio naujos kartos biuruose darbuotojo sveikata bus rūpinamasi „nuo-iki“: pradedant sveiku maistu, švariu oru, sveikatinimosi galimybėmis – baigiant inovatyviais personalizuotos diagnostikos sprendimais.

Antroji kryptis – ateities aukštųjų technologijų miesteliai (ang. Campus). Miesteliai jungs vienos ar kelių giminingų mokslo šakų bei aukštųjų technologijų verslų bendruomenes, kurių nariai šiuose miesteliuose keistųsi idėjomis, kurtų ateities projektus, gyventų ir leistų turiningą laisvalaikį.

Trečioji strateginės plėtros kryptis– elektroninės prekybos centrai (ang. Hub). „SBA Urban“ sukūrė perspektyvią NT koncepciją, skirtą išimtinai šiuo metu suklestėjusios elektroninės prekybos verslams.

Ketvirtoji kryptis, kuria žengs „SBA Urban“, bus visiškai unikali. Tai – vėjo miesteliai. Lietuvos pajūryje „SBA Urban“ ketina sukurti unikalią erdvę burlentininkams, jėgos aitvarų bei kitų vėjo sporto šakų entuziastams.

„Tai bus išskirtinės oazės mylintiems gamtą, vėją ir jūrą. Ne tik su sporto, bet ir įtraukiančiais laisvalaikio objektais – kavinėmis, kino salėmis. Čia iškils ir ekologiški, CO2 neišskiriantys namai, kuriuos bus galima įsigyti. Visa miestelio koncepcija neleis nuobodžiauti. Pasaulyje vėjo sportas sparčiai populiarėja, tačiau Lietuvoje šio sporto aistruoliai yra kiek užmiršti. Savo galimybėmis išplėtoti šį vizionierišką projektą Lietuvoje neabejojame, kaip ir perspektyva jį vėliau eksportuoti į įvairius žemynus. Sieksime sukurti vieningos koncepcijos vėjo miestelių sistemą, tinklą“, – teigia L.Šepetys.

Pasak „SBA Urban“ valdybos pirmininko, visomis keturiomis prioritetinėmis kryptimis jau dirbama kurį laiką. Kai kuriems projektams perspektyvūs sklypai jau įsigyti, kitiems tinkamų teritorijų paieška dar tęsiama, o su pasaulinio garso architektais rengiamos lengvai modifikuojamos ir įvairioms rinkoms bei jų specifikai pritaikomos koncepcijos. „SBA Urban“ Latvijos sostinėje startuos su specializuoto aukštųjų technologijų miestelio projektu, įsikursiančiu pusiaukelėje tarp senamiesčio ir oro uosto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?