„Scorify“ dalyvaus Lietuvos bankų asociacijos veikloje

Duomenų analitikos bendrovė „Scorify“ tapo Lietuvos bankų asociacijos asocijuota (LBA) nare. Dalyvaudama šioje pagrindines finansines institucijas vienijančios organizacijos veikloje bendrovė tikisi palaikyti glaudų dialogą su finansų rinkos bendruomene, prisidėti prie žalių finansų kurso bei tvaraus finansavimo tikslų įgyvendinimo.
Banko sąskaita
Banko sąskaita / 123RF.com nuotr.

„Mes esame sukaupę daug patirties duomenų analitikoje, duomenų apsikeitimo sistemų kūrime, statistiniame modeliavime, plėtojame dirbtinio intelekto sprendimus. Mūsų kompetencijos gali būti ypač naudingos skatinant platesnį duomenų atvėrimą Lietuvoje bei prisidedant prie visuomenės finansinio raštingumo ugdymo“, – pranešime žiniasklaidai sakė „Scorify“ direktorius Andrius Bogdanovičius.

Lietuvos bankų asociacijai priklauso didžiausi Lietuvos bankai, kitos finansų institucijos, kredito unijos. Asocijuotų narių teisėmis organizacijos veikloje dalyvauja finansų sektoriui sprendimus kuriančios ar artimai savo veikla su finansų paslaugomis susijusios bendrovės.

„Scorify“ kuria klientų elgesio prognozavimo modelius pasitelkdama dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi įrankius. Bendrovė padeda priimti duomenimis grįstus sprendimus ir tokiu būdu mažinti nuostolius bei didinanti pardavimus. „Scorify“ klientų elgsenos ir rizikos modeliais naudojasi finansų įstaigos, telekomunikacijų ir kitų sektorių įmonės.

„Scorify“ apyvarta pernai pasiekė 1,5 mln. eurų, įmonė uždirbo 165 tūkst. eurų pelno. Bendrovė teikia paslaugas telekomunikacijų įmonėms „Tele2“, „Telia“, finansų bendrovėms „Revolut“, „MomentCredit“ ir kitoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis