„Siekdami ambicingų tikslų įgyvendinsime strateginę transformaciją, kurios vizija – bankas, su kuriuo norisi augti. Sieksime, kad kartu su mumis norėtų augti ir klientai, ir darbuotojai, ir investuotojai. Įgyvendinus mažmeninių verslų sujungimo sandorį su INVL, esame pasirengę dar sparčiau judėti į priekį.
Ne mažiau svarbu, kad didieji banko akcininkai, prie kurių prisijungė tokie Lietuvos ir globalaus verslo lyderiai, kaip „Tesonet“, „Willgrow“ ir reikšmingai savo dalį padidinusi „Invalda INVL“, demonstruoja ilgalaikį pasitikėjimą banko perspektyvomis“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.
Banko strateginės iniciatyvos – nauja bankininkystės platforma, naujas prekės ženklas, atitikties, rizikų valdymo ir ESG standartų stiprinimas. Pagrindiniai prioritetai – į klientą orientuotas organizacijos modelis, kartu be kompromisų užtikrinantis atitikties ir rizikų valdymo reikalavimų įgyvendinimą.
Šiaulių bankas pasirašė sutartį su „Temenos“ dėl bankininkystės platformos diegimo. „Temenos“ yra viena pažangiausių bankininkystės platformų, kurią naudoja apie 3 000 lyderiaujančių finansinių institucijų visame pasaulyje. Debesijos pagrindu veikianti platforma užtikrins greitesnį naujovių diegimą, lankstumą, banko atsparumą ir geriausią klientų patirtį. Platformą planuojama įdiegti per dvejus metus.
Bankas taip pat analizuoja prekės ženklo keitimo poreikį. Siekiama, kad prekės ženklas atitiktų strateginius banko pokyčius ir pasikeitusius vartotojų lūkesčius bei paskatintų banko žinomumo augimą tiksliniuose klientų segmentuose. Šio strateginio žingsnio tikslas – būti pirmu prekės ženklu vartotojų mintyse Lietuvos bankininkystės sektoriuje.
Atitiktį ir rizikų valdymą Šiaulių bankas mato kaip vieną iš esminių prioritetų, kuris yra būtinas, užtikrinant verslo stabilumą ir tvarumą bei siekiant geriausios klientų patirties. Bankas ir toliau stiprins atitikties kultūrą, investuos į naujų technologinius sprendimus, padėsiančius užtikrinti efektyvią finansinių nusikaltimų prevenciją ir sankcijų įgyvendinimą, automatizuos duomenų apsikeitimo ir valdymo sistemas, atnaujins klientų rizikų vertinimo modelį.
Banko strategija klientų atžvilgiu – įgyvendinti suplanuotas strategines iniciatyvas ir auginti esamų Šiaulių banko grupės klientų vertę, išnaudojant kryžminio pardavimo galimybes bei nuosekliai gerinant kliento patirtį, o nuo 2026 metų, atnaujinus kertinę bankininkystės platformą ir prekės ženklą, pritraukti naujus klientų segmentus.
Orientuodamasis į klientus bankas atnaujino savo organizacinę struktūrą – įsteigė Verslo klientų, Privačių klientų ir Investicijų valdymo tarnybas.
Verslo klientų segmente Šiaulių bankas, būdamas SVV ir vidutinio dydžio įmonių finansavimo lyderiu, kelia tikslus iki 2029 metų dukart – iki 40 tūkst. – padidinti verslo klientų skaičių ir užimti 20 proc. verslo finansavimo rinkos.
Privačių klientų segmente keliamas tikslas iki 2029 metų pasiekti 1 mln. klientų – dvigubai daugiau nei šiuo metu – ir užtikrinti, kad kas trečias klientas naudotųsi namų banko paslaugomis.
Investicijų valdymo segmente bankas numato tapti skolos kapitalo rinkos lyderiu, suteikdamas verslo klientams galimybę finansuotis skolos vertybinių popierių pagalba. Siekiama nuo 2029 metų verslui padėti kapitalo rinkose pritraukti ne mažiau kaip 500 mln. eurų kasmet.
Įgyvendinant strategiją 2024–2029 m. laikotarpiu bus siekiama investuotojams generuoti didesnę nei 20 proc. vidutinę metinę grąžą.
„Tikiu, kad ši strategija yra ambicinga ir iki šio dešimtmečio pabaigos matysime reikšmingus pokyčius tiek Šiaulių banke, tiek ir Lietuvos bankininkystės sektoriuje – esame pasirengę būti šių pokyčių įkvėpėjais“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.