Šiaulių oro uosto valdybos sprendimu sklypo nuomos aukcioną planuojama skelbti sausio pabaigoje, pirmadienį pranešė oro uostas.
„Tam, kad galėtume pereiti į kokybiškai naują plėtros etapą, turime pasirūpinti krovinių aptarnavimui reikalinga infrastruktūra ir tam planuojame pritraukti privačių investuotojų“, – pranešime teigė oro uosto vadovė Aurelija Kuezada.
2021 metais Šiauliuose įsikūrė krovinių ekspedijavimo įmonė „Rava Cargo“, bet to, čia veikia Estijos kapitalo orlaivių techninės priežiūros ir remonto įmonė „Aviatic MRO“, tarptautinė orlaivių projektavimo bei gamybos bendrovė „J&C Aero“.
Šiaulių oro uostas turi ilgiausią – 3,5 kilometro ilgio – Baltijos šalyse kilimo ir tūpimo taką, jame tupia „Airbus 330“ ir „Airbus 340“ orlaiviai.
Ilgus metus nuostolingai dirbęs oro uostas finansiškai atsigavo per koronaviruso pandemiją, kai didelė dalis orlaivių visame pasaulyje buvo priversta stabdyti skrydžius ir lėktuvus ant žemės palikti neapibrėžtam laikui. Tuo metu oro uostas tapo didele orlaivių stovėjimo aikštele.
Pasak A.Kuezados, jei prognozės pasitvirtins, jau 2024 metais oro uosto pajamos turėtų viršyti 800 tūkst. eurų ribą, o grynasis pelnas svyruos apie 150 tūkst. eurų.
2021 metais įmonė gavo 473 tūkst. eurų pajamų ir uždirbo 50,4 tūkst. eurų grynojo pelno – atitinkamai 83,6 proc. ir 9,5 proc. daugiau nei 2020 metais. Audituotus 2022 metų rezultatus oro uostas skelbs vėliau, tačiau, preliminariais duomenimis, pernai augo tiek pajamos, tiek pelnas.