„Šiaulių oro uosto infrastruktūros modernizavimas ir plėtra yra svarbus ir reikalingas žingsnis. Tai ne tik padidins Šiaulių laisvosios ekonominės zonos bei Šiaulių pramoninio parko investicinį patrauklumą, bet ir leis sukurti daugiau kokybiškų, gerai apmokamų darbo vietų, taip prisidedant prie regioninės politikos tikslų įgyvendinimo“, – pranešime sakė kadenciją baigiantis susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
DNR plane numatyto projekto „MRO (orlaivių aptarnavimo) veiklos plėtra Šiaulių oro uoste“ pirmas etapas apima 747 metų riedėjimo tako B ir 4,08 ha perono B su su paviršinių nuotekų sistema ir drenažu rekonstravimą, elektros ir ryšių tinklų, apšvietimo ir žiburių sistemos bei patruliavimo gaisrinio kelio įrengimą.
Antrame etape numatoma sukurti bendrąją infrastruktūrą, kuria galėtų naudotis visi investuotojai, viešųjų aukcionų būdu išsinuomoję žemės sklypus projektui aktualioje teritorijoje. Teritorijos, kurioje būtų pagerintos investavimo sąlygos, plotas siekia 13,93 hektaro.
Šiuo metu jau yra parengtas techninis projektas ir įvykdytas rangos darbų pirkimas, taip pat pasirašyta rangos sutartis. Šiaulių oro uosto infrastruktūros atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki 2021 metų pabaigos.
Prezidentas Gitanas Nausėda šių metų birželį paragino ieškoti būdų, kaip plačiau įveiklinti Šiaulių oro uostą, taip pagyvinant viso Šiaulių regiono ekonominį gyvenimą.
Šiaulių miesto savivaldybė ir „Panevėžio keliai“ vasarį pasirašė 9,44 mln. eurų vertės oro uosto infrastruktūros atnaujinimo rangos darbų sutartį. Šiaulių meras Artūras Visockas gegužės mėnesį teigė, kad miestas turi tik pusę reikalingų lėšų, todėl prašė jų numatyti DNR plane.