Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šiauliuose – kramtomosios gumos „Love is“ klastotės

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai gavę vartotojo skundą dėl kramtomosios gumos „Love is“, įsigytos parduotuvėje „Saldūs Majai“ (Tilžės g. 109, Šiauliai), neįprasto skonio ir keistos pakuotės, nedelsdami atliko tyrimą ir nustatė, kad tai – šio prekinio ženklo klastotė, rašoma pranešime spaudai.
Klastotės „Love is“ pakuotė
Klastotės „Love is“ pakuotė / VMVT nuotr.

Šiaulių VMVT tarnyba atlikusi patikrinimą UAB „Angolita” priklausančioje parduotuvėje „Saldūs Majai”, rado įvairių skonių kramtomos gumos „Love is...“, kurių dalis pakuočių paženklintos (®) ženklu, o kita dalis – be šio ženklo. Vizualiai įvertinus įpakavimus, nustatyta, kad savo savybėmis, spalva, prekių ženklais, sudėtinėmis medžiagomis jos skyrėsi labai nežymiai – pirkėjui nepastebimai.

Šiaulių VMVT nustatė, kad dalį kramtomosios gumos “Love is” paženklintos (®) ženklu, kuri pagaminta Turkijoje, UAB „Angolita“ įsigijo iš kitos didmeninės Lietuvos įmonės, kitą dalį, be ® ženklo, iš Kinijos importavo pati UAB „Angolita“.

VMVT nuotr./Originali „Love is“ pakuotė
VMVT nuotr./Originali „Love is“ pakuotė

Visa patikrinimo medžiaga buvo perduota Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kriminalinės policijos Ekonominių nusikaltimų  tyrimo valdybai. Buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas, kurio metu nustatyta, kad kramtomoji guma iš Kinijos yra prekinio ženklo „Love is“ klastotė.

Šiaulių apygardos prokuratūra uždraudė realizuoti kramtomosios gumos „Love is“ klastotę (iš viso 6 487 kg). Ją nurodyta saugiai sunaikinti.

Vartotojai, įsigiję kramtosios gumos „Love is“ parduotuvėje „Saldūs Majai“ be ® ženklo, gali grąžinti į prekybos vietą ir atgauti sumokėtus pinigus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?