Gautas lėšas ketinama panaudoti krantinėms statyti bei rekonstruoti, keleivinių bei krovininių keltų terminalo infrastruktūrai (pirsui) įrengti ir uosto laivybos kanalui gilinti ir platinti. Dėl to turėtų padidėti krovinių kiekis, sandėliavimo ir krovos darbų apimtys. Tikimasi, kad dėl minėtų investicijų bendra metinė krovinių apyvarta padidės 12-13 mln. tonų arba maždaug 25 procentais.
Be to, laivybos kanalas bus gilinamas ir platinamas siekiant padidinti į Klaipėdos uosto vandenis įplaukiančių ir išplaukiančių laivų saugumą. Kaip nustatyta, tikimybė, kad tai turės neigiamą poveikį greta besidriekiančios Kuršių Nerijos aplinkai, yra maža.
„Šiuolaikiška ir gerai veikianti Klaipėdos jūrų uosto infrastruktūra yra strategiškai svarbi Lietuvos ekonomikai. Ši investicija paskatins šalies konkurencingumą prekybos logistikos srityje bei transportavimo paslaugų apimčių
augimą regione,“ – teigia NIB banko prezidentas Henrikas Normannas.