Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Šiemet dažniausiai lietuviai laisvalaikį leido teatre ir koncertuose

Du iš trijų bilietų į renginius lietuviai nusiperka internetu. Skaičiuojama, kad per vienuolika šių metų mėnesių iš viso parduota 764 tūkst. bilietų ir tai yra trečdaliu daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Daugiausia lietuvaičius viliojo spektakliai, koncertai ir festivaliai. Tokias tendencijas atskleidžia bilietų platinimo bendrovė „Bilietai LT“.
Gytis Paškevičius ir Linas Adomaitis
Gytis Paškevičius ir Linas Adomaitis / Irmos Adomaitienės ir Pijaus Vyčo nuotr.

Šiais metais lietuviai jau įsigijo bilietų į daugiau nei 4,5 tūkst. renginių, o bendra parduotų bilietų suma jau viršijo 9 mln. eurų. Daugiau nei pusė perkančiųjų bilietus renkasi teatrą, trečdalis eina į koncertus. Pastarųjų pasiūla šiemet augo 20 proc. Visgi labiausiai šiais metais didėjo parodų ir seminarų pasiūla bei susidomėjimas šio pobūdžio renginiais – jų skaičius siekė 300.

Augantis bilietų įsigijimas internetu rodo ir didėjantį pasitikėjimą internetine prekyba.

„Augantis bilietų įsigijimas internetu rodo ir didėjantį pasitikėjimą internetine prekyba, ir įsitvirtinančius žmonių įpročius – taupant laiką apsiperkama neišeinant iš namų ar biuro. Didelė kokybiškų renginių pasiūla ir nuolat augantis vartojimas lėmė žmonių norą laisvalaikį leisti ne namuose. Pastebime, kad mokamuose renginiuose lietuviai apsilanko vidutiniškai 2-3 kartus per metus, tačiau siekiame šį skaičių padidinti iki karto per mėnesį. Todėl kasmet į sprendimus, kurie palengvintų bilietų įsigijimą internetu ir jų prieinamumą, investuojame per 100 tūkst. eurų. Pavyzdžiui, mūsų sukurti „Bilietadienis“ ir „Draugadienis“, leidžiantys sutaupyti pramogoms skirtas lėšas, padidina dienos bilietų įsigijimą iki 30 proc.“, – sako Aušra Mockaitė, „Bilietai LT“ vadovė.

Pasak A. Mockaitės, labiausiai bilietų pirkimas internetu išauga vasaros metu – internetinių pardavimų dalis vasaros mėnesiais šokteli gerokai virš 70 proc. Šių metų internetinių pardavimų hitais galima laikyti Lietuvos atlikėjų, tokių kaip A. Mamontovas, Jazzu, M. Mikutavičius, L. Adomaitis, G. Paškevičius, V. Baumila ir kt. pasirodymus, į kuriuos bilietų internetu buvo parduota per 80 proc. Visgi neretai į didžiuosius laukiamiausius metų renginius žmonės bilietus perka iš anksto. Įsigyjančių bilietus iki renginio likus mėnesiui ir daugiau gretos per paskutinius metus išaugo iki 40 proc.

Pastaruosius skaičius patvirtina ir prieššventinė prekyba į Kalėdinio periodo renginius bei augantis dovanų pasirinkimas. Vien tik per pastarąjį mėnesį buvo parduota daugiau nei 55 tūkst. bilietų į teatrą, 52 tūkst. – į koncertus, iš kurių trečdalis į užsienio atlikėjų pasirodymus, o dovanų čekių įsigyta dvigubai daugiau. Prognozuojama, kad artimiausią mėnesį bilietų pardavimai augs dar 30-40 proc. Iš viso šventiniu laikotarpiu įsigyjamų bilietų kiekis sudaro pusę visų per metus parduodamų bilietų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos