Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Siuntų rinkos naujienos: DPD „SameDay“ paslauga už tiek pat, kiek kainuoja kitos dienos pristatymas

Netikėtai pasaulį užklupusi koronaviruso (COVID-19) pandemija lėmė ne tik ryškų e. komercijos šuolį, bet ir ženkliai pakeitė vartotojų pirkimo įpročius. Žmonės ėmė užsisakyti keliskart daugiau ir įvairesnio pobūdžio prekių, o jų pristatymo laikas bei vieta tapo dar aktualesni. Atsižvelgdami į pakitusius interneto parduotuvių pirkėjų įpročius, „DPD Lietuva“ pristato tos pačios dienos pristatymo paslaugą, kuri pradedame teikti Vilniuje – siunta gavėjui bus pristatyta į namus arba DPD paštomatą jau tą pačią dieną. Artimiausiu metu paslaugą planuojama išplėsti į dar kitus keturis didžiuosius Lietuvos miestus.
Siuntų rinkos naujienos: DPD „SameDay“ paslauga už tiek pat, kiek kainuoja kitos dienos pristatymas
Siuntų rinkos naujienos: DPD „SameDay“ paslauga už tiek pat, kiek kainuoja kitos dienos pristatymas / Partnerio nuotr.

„Nors karantinas mūsų šalyje baigėsi prieš tris mėnesius, siuntų srautai ir toliau nemažėja, kadangi didelė dalis vartotojų įprato užsisakinėti internetu. Prie to prisidėjo ir dalies mažmenininkų persiorientavimas į internetinę prekybą, taip pat pirkėjų noras vengti susibūrimo vietų, ypač prekybos centruose. E. komercijai ir toliau klestint, matome poreikį siuntas vartotojams pristatyti dar greičiau ir efektyviau, todėl pradėjome „SameDay“ pristatymus, kurie padės įgyvendinti šiuos tikslus“, – teigia „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Anot G.Bilevičiaus, išsipildžius prognozėms dėl antrosios koronaviruso bangos, „SameDay“ pristatymas galėtų būti dar naudingesnis – siuntos vartotojus pasiektų dar greičiau nei įprastai, ypač svarbu bus greitai gautos pirmojo būtinumo prekės. Siuntos, perduotos iki 14 val., Vilniuje pirkėjus pasieks tą pačią dieną, net ir tuo atveju, jeigu pirkimas įvyko vėlyvą vakarą ar net paryčiais.

Pandemijos metu vartotojai ėmė užsisakyti dar įvairesnio pobūdžio prekes, kurias anksčiau buvo linkę įsigyti fizinėse parduotuvėse, todėl šiandien visiems pirkėjams reikalingas tiek didesnis lankstumas, tiek greitesnio pristatymo galimybė.

„Itin svarbu tai, jog renkantis „SameDay“ pristatymą, naujai paslaugai nebus taikomas antkainis, tad galutinė pristatymo kaina bus lygi įprastai pristatymo paslaugos kainai.

„DPD „SameDay“ pristatymo paslaugos kol kas bus teikiamos tik Vilniaus mieste, o siuntų surinkimas galimas tiek iš Vilniuje, tiek iš Kaune įsikūrusių klientų sandėlių”, – priduria G.Bilevičius

„SameDay“ pristatymas – katalizatorius e. prekybai

„Šiuo metu prognozuojama antroji pandemijos banga ir įvairių saugumo priemonių taikymas sukuria dar didesnį stimulą fizinėms parduotuvėms perkelti savo veiklą į internetinę erdvę, jeigu to nepadarė karantino metu. Ir toliau sparčiai augant e. prekybai, „SameDay“ paslauga tampa unikalia galimybe pardavėjams sukurti dar didesnį artėjančių švenčių periodo pardavimų spurtą, suteikiant naujas galimybes norintiems kuo greičiau gauti užsakymą“, – sako G.Bilevičius.

Taip pat tyrimai rodo, kad didelė dalis žmonių apsipirkinėja internetu antroje dienos pusėje, itin dažnai – po darbo valandų. Tokius užsakymus elektroninė parduotuvė įprastai pradeda ruošti išsiuntimui sekančią darbo dieną, tuomet tos dienos vakare prekės būna perduodamos siuntų bendrovei, kuri dar sekančią dieną pristato jas pirkėjams

G.Bilevičiaus teigimu, remiantis e. komercijos ekspertų „Invespo“ tyrimais, jau dabar 49 proc. pirkėjų teigia, jog prekės pristatymas tą pačią dieną paskatina juos pirkti internetu, o net 56 proc. vartotojų, patenkančių į 18-34 metų amžiaus grupę, tikisi, kad siunta bus pristatyta tą pačią dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos