Skelbiama, kad surasti pirkėjai MTG verslui Baltijos šalyse

Švedijos žiniasklaidos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), parduodantis verslą Baltijos šalyse, surado pirkėją, skelbia portalas vz.lt. Portalo žiniomis, MTG, kuri Lietuvoje valdo ir TV3 televizijos grupę, verslą pardavė JAV privataus kapitalo investicijų bendrovei „Providence Equity Partners“. Jai priklauso Lietuvos ir Latvijos mobiliojo ryšio operatorė „Bitė“.
TV3 logotipas
TV3 logotipas

Kaip praneša vz.lt, sandoris šiuo metu dar neužbaigtas, tačiau „Providence Equity Partners“ atstovas per pastarasias dienas aplankė kelis galimus verslo partnerius kaip faktinis TV3 kanalų grupės savininkas.

Portalo šaltiniai atskleidė, kad pradinė sandorio kaina galėjo siekti 10 pelnų prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA), o konkurso pabaigoje – 15 EBITDA.

Robertas Sudo, „Providence Equity Partners“ vykdomasis direktorius, atsisakė patvirtinti sandorį, teigdamas, kad žiniasklaidai komentarų neteikia jokiais klausimais. Komentuoti atsisakė ir koncernas MTG. „Mūsų politika gandų nekomentuoti“, – keliskart pakartojo MTG viešųjų ryšių vadovas Tobias Gyhlenius.

Jau anksčiau Švedijos verslo dienraštis „Dagens Industri“ skelbė, kad sandoris dėl pardavimo artėja prie pabaigos. Su laikraščiu kalbėjęs „Swedbank“ analitikas Stephenas Wardas manė, kad sandorio vertė gali viršyti iki šiol spaudoje minėtus 100 mln. Eur ir siekti 150 mln. Eur.

Pasak šaltinių, MTG pradėjo ieškoti verslo Baltijos šalyse pirkėjo praėjusį rudenį – esą ji nori parduoti verslą vienu paketu ir įgaliojo SEB grupę ieškoti pirkėjo. Pirmenybė teikiama potencialiems pirkėjams ne iš Baltijos šalių.

MTG pajamos Baltijos šalyse, Čekijoje ir Bulgarijoje 2015 metais išaugo 11,8 proc. iki 2,53 mlrd. Švedijos kronų (159 mln. Eur), veiklos pelnas – 44,7 proc. iki 288 mln. kronų (29,5 mln. Eur).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis