Skelbiu.lt: smulkieji prekybininkai laiko veltui neleidžia: matomumui išnaudoja įvarius kanalus ir triukus

Namuose įkalinęs karantinas – puiki proga investuoti į buitį ir laisvalaikį: galbūt atnaujinti būstą, įsigyti naują kompiuterį ar seniai išsvajotą dviratį, susitvarkyti sodą ar daržą, imtis naujų pomėgių. O ir perkratyti asmeninę spintą ir perleisti nebereikalingus daiktus į naujas rankas.
Smulkusis verslas
Smulkusis verslas / 123RF.com nuotr.

Kai laisvo laiko lieka daugiau – nori nenori daugiau jo praleidžiame naršydami internete. Jį galima išnaudoti prasmingai – peržiūrėti namuose turimus daiktus, apgalvoti, kurie nebereikalingi ir kuriuos galima parduoti, kokių įsigyti naujų.

Kalbant apie nenaudojamų daiktų pardavimą, dauguma tikriausiai pirmiausia tai sieja su lankomiausiu skelbimų portalu Skelbiu.lt. Apie šių dienų aktualijas ir pokyčius pakalbėjome su Skelbiu.lt vadovu Simonu Orkinu.

„Karantinas daugeliui yra puikus metas susitvarkyti spintą, sandėliuką, garažą ar palėpę. Pastebėjome kelias iniciatyvas socialinėje erdvėje, kur žmonės buvo raginami susitvarkyti šaldytuvą, spintą. Tikėtina, kad praleidus daugiau laiko namuose, kilo noras juos atnaujinti, todėl lankytojai šiuo metu aktyviau ne tik parduoda, bet ir ieško ką įsigyti galimai geresnėmis kainomis“, – 15min sakė Skelbiu.lt portalo vadovas Simonas Orkinas.

Pasak jo, alternatyvių pardavimo kanalų internete ieško ir smulkusis verslas, kuriam teko užverti įprastų pardavimo vietų duris ir rasti būdų, kaip privilioti namuose likusius pirkėjus. Sukurti savo elektroninę parduotuvę esą neretai užtrunka, todėl norėdami sutrumpinti kelią verslai imasi reklamos skelbimų portale.

„Toks verslų pasirinkimas nestebina, Skelbiu.lt siūlo labai paprastą ir efektyvią alternatyvą – lankomiausią skelbimų platformą. Kiekvieną mėnesį portalą aplanko daugiau kaip 1 mln. realių žmonių – tai didžiulis pirkėjų srautas, kuris nenutrūksta nei dieną, nei naktį, nei per šventes. Norint pradėti prekiauti internetu pakanka tik suvesti prekių skelbimus, viskuo kitu rūpinamės mes – techninis platformos veikimas, reklama, siūlome siuntų sprendimą (Omniva, LPexpress, DPD) ir t.t. Pardavėjams belieka atsakinėti į pirkėjų skambučius, laiškus, žinutes, susiderinti atsiskaitymo ir pristatymo sąlygas“, – portalo privalumus vardijo S.Orkinas.

Čia taip pat esą išlieka galimybė derėtis dėl kainos, yra galimybė pirkėjams siūlyti įsigyti ir papildomas prekes.

Pasak jo, toks prekybos būdas daugeliui prekybininkų turėtų būti priimtinas ir pasibaigus karantino laikotarpiui – per pastaruosius mėnesius po truputį iš naujo formuojasi ir pirkėjų įpročiai, tikėtina, kad vis dažniau žmonės bus linkę apsipirkti internetu. Tą rodo ir skelbimų peržiūrų statistika – lyginant paskutines dvi savaites su praėjusių metų duomenimis, skelbimų peržiūros augo net 25 proc.

„Suprantame, kad karantino metu fizinė prekyba buvo pristabdyta, ir vis dar jaučiant sąstingį smulkieji prekybininkai nukenčia labiausiai, todėl norime jiems pasiūlyti savo prekybą perkelti ir į internetinę erdvę. Platus Skelbiu.lt kategorijų pasirinkimas padės kiekvienam rasti savo klientą – nuo kaimiškų kiaušinių iki skalbimo mašinų. Skelbimo kūrimas itin paprastas ir patogus bei nereikalauja jokių papildomų žinių, resursų ar technologijų“, – sakė portalo vadovas.

Karantino metu pirkėjai labiausiai domėjosi kompiuterine įranga, statybinėmis medžiagomis, sodui ir daržui skirtomis prekėmis, namų apyvokos daiktais, žaislais, mokyklinėmis prekėmis, išaugo ir antikvarinių daiktų paklausa.

Skelbiu.lt patobulino ir komunikaciją portale – jau kuris laikas su klientais galima bendrauti naudojant „chat“ funkciją, klientai gali susisiekti ne tik elektroniniu paštu, telefonu, bet ir bendrauti žinutėmis gyvai.

„Pastebėjome, kad lankytojai, ypač jaunesnė auditorija, yra labiau linkę rinktis komunikaciją žinutėmis, aktyviau domisi, jeigu yra galimybė pardavėjui parašyti, o ne skambinti. Jie nesikuklina pasiteirauti daugiau detalių ir informacijos apie parduodamą daiktą ar siūlomą paslaugą. Be to, tai, kas gali pasimiršti skambučio pokalbio metu, lengvai randama tarp žinučių“, – pasakojo S.Orkinas.

Jo teigimu, „chat“ funkciją patogu naudoti ir pakartotinai kalbinant pirkėjus, kurie suabejojo dėl sandorio: galbūt praėjus kuriam laikui pardavėjas nori pasiūlyti priimtinesnę kainą ar pakalbinti dar kartą – naudojant šį komunikacijos būdą paprasta dar kartą susisiekti su jau anksčiau susidomėjusiu pirkėju.

„Tai unikali galimybė pardavėjui proaktyviai pasiūlyti savo prekes nelaukiant, kol pirkėjas pats paklaus. Tokiu būdu pirkimo patirtis priartinama prie pirkimo įprastoje parduotuvėje, kuomet susidomėjęs pirkėjas prieina prie vitrinos ir į pagalbą jam ateina pardavėjas“, – sakė pašnekovas.

Skelbiu.lt metų pradžioje pasiūlė ir galimybę siųsti prekes naudojantis specialia Skelbiu.lt siuntos paslauga – portale pateiktas visų paštomatų žemėlapis, todėl itin patogu pasirinkti artimiausią terminalą. Portalas bendradarbiauja su trimis didžiausiomis siuntų tarnybomis: Omniva, LP Express ar DPD Pickup.

S.Orkino teigimu, vienas didžiausių šios paslaugos privalumų – siuntų terminalai dirba visą parą, todėl siuntą išsiųsti ar atsiimti galima kiekvienam tinkamu laiku

„Parduodant prekes, siuntimą galima registruoti tiesiai per Skelbiu.lt – tai labai patogu. Taip pat sukūrėme ir papildomą įrankį visų vežėjų siuntos informacijos sekimui. Tokiu būdu siuntėjui nereikia ieškoti duomenų per kelias skirtingas svetaines, o siuntą galima sekti savo paskyroje portale. Čia pateikiama ir daugiau duomenų – siuntos dydis, vežėjas, statusas, data ir pan.“, – sakė jis.

Akivaizdu, kad prekyba internetu šiomis savaitėmis tik auga – kasdien Skelbiu.lt sulaukia apie 750 tūkst. vizitų. Tikėtina, kad pirkėjų įpročiai išliks panašūs ir karantinui pasibaigus, – juk apsipirkti neišėjus iš namų išties greita ir patogu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis