Beprecedentės saugumo priemonės, padedančios kovoti su koronaviruso plitimu šalyje, praėjusią savaitę daugybei Lietuvos bendrovių sukėlė šoką. Dalis verslininkų neturi kitos išeities ir sustabdė veiklą, o kai kurie net svarsto apie bankrotą. Tačiau, A. P. Girčio teigimu, vis daugėja tokių, kurie stengiasi verslus perorientuoti į prekių pardavimą ir paslaugų teikimą internetu.
„Žmonės dabar daugiau naršo internete, dažniau nei bet kada apsiperka ne fizinėse, o el. parduotuvėse, daugiau laiko praleidžia namuose, gali skirti laiko sau, mokosi ir dirba nuotoliniu būdu. Galima sakyti, kad nors dabar ir baugus laikas daugeliu prasmių, tačiau dar niekada nebuvo tokios geros progos perkelti verslą į internetą“, – aiškino „APG Media“ vadovas.
Pasak jo, didesni verslai ar organizacijos greitai persiorientavo ir atrado naujas galimybes. Pavyzdžiui, „Rimi“ internetinė parduotuvė startavo beveik mėnesiu anksčiau, nei buvo planuota, MO muziejus vykdo edukaciją skaitmeniniais kanalais, sporto klubai treniruotes transliuoja tiesiogiai per „Facebook“ ar „YouTube“. Sunkiau, eksperto teigimu, yra smulkesniems žaidėjams.
„Prekybos įmonės, kurios dar nevykdė prekybos internetu, skuba ją pradėti, nes šiuo metu tik taip gali generuoti pajamas. Ilgai atidėliotą skaitmenizaciją tenka daryti paskubomis. Kad būtų išvengta klaidų, o startavusi el. parduotuvė tikrai padėtų išsilaikyti iki geresnių laikų, pasiūlėme naudotis mūsų specialistų parengtu gidu, kurį iš pradžių buvome numatę suteikti tik savo klientams“, – sakė A. P. Girčys.
Jo teigimu, trisdešimties puslapių leidinyje, pateikiama visa svarbiausia informacija apie tai, kaip išplėtoti sėkmingą el. parduotuvę. Vadove koncentruotai pristatomos tokios el. prekybai svarbios sritys kaip prekių ar paslaugų aprašymai, pirkinių krepšelis ir mokėjimai, konversijos, svetainės analitika, reklama ir kt.
Mintis pasidalinti el. leidiniu su visais Lietuvos verslais, „APG Media“ vadovui kilo po to, kai praeitą savaitę jis sulaukė gausybės įmonių skambučių, kuriais buvo siekiama surasti pagalbą įsukti el. prekybą, sakoma pranešime spaudai.
„Praėjusi savaitė mūsų agentūroje, matyt, kaip ir pas daugelį, prasidėjo skambučiais, kurių turinys buvo panašus – „viską stabdome“. Tačiau jau po dienos, atslūgus pirminiam šokui, atėjo nauja banga – verslai per naktį suprato, kad yra du keliai – užsidaryti ir skųstis, kad viskas blogai arba imtis iniciatyvos, vystyti plėtrą, naują veiklą ir žengti į internetą“, – pasakojo A. P. Girčys.
Tiesa, jo teigimu, laimės tikrai ne visi, žengę į virtualią erdvę. „APG Media“ vadovo manymu, daugiausiai išloš tie verslai, kurie bus labiausiai matomi, kurie pozityviai komunikuos ir kurs vertę vartotojams, juos edukuodami, o ne vien tik siūlydami pirkti čia ir dabar“, – dėstė skaitmeninės reklamos žinovas A. P. Girčys.
Nemokamą el. parduotuvių plėtojimo gidą galima rasti čia.