Skubus priminimas turintiems „Ačiū“ kortelę: ką privalote padaryti, kad neprarastumėte pinigų

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo kortelės „Ačiū“ naudotojai raginami suklusti – vasaris paskutinis mėnuo išnaudoti per 2023 metus kortelėje sukauptus vadinamuosius „Maximos“ pinigus. Laiku neišnaudojus sukaupto likučio, jis bus anuliuotas pirmąją pavasario dieną. Kad pirkėjai neprarastų progos sutaupyti, prekybos tinklas skuba priminti – lojalumo kortelėje sukauptus pinigus vertėtų išleisti iki vasario 29 dienos, rašoma „Maximos“ pranešime spaudai.
AČIŪ kortelė
AČIŪ kortelė / „Maximos“ nuotr.
Temos: 1 „Maxima“

Apie 300 tūkst. kartų – štai tokį skaičių „ačiū“ kasdien ištaria „Maxima“ savo lojaliems pirkėjams, mat būtent tiek pirkėjų prekybos tinklo parduotuvėse kiekvieną dieną apsiperka su „Ačiū“ kortele.

„Ačiū“ kortelė, kurią turi daugiau nei 1,9 mln. klientų, yra ne tik padėka, bet ir naudų garantas, o taip pat reali galimybė sutaupyti lojaliems pirkėjams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves.

Kiekvieno apsipirkimo metu naudojant „Ačiū“ kortelę yra sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – net 5 proc. – kaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytose prekybos tinklo parduotuvėse.

„Kiekvieną mėnesį „Ačiū“ kortelės turėtojams pervedama 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų. Pastebime, kad dalis mūsų pirkėjų sukauptus „Maximos“ pinigus išnaudoja dar iki metų galo. Kita dalis klientų taip pat nelaukia paskutinių dienų, kol dar galima jais pasinaudoti. Kad likusieji nepraleistų progos sutaupyti, skubame priminti – sukauptus „Maximos“ pinigus vertėtų išleisti iki vasario 29 dienos, nes kitu atveju, per metus kaupti pinigai anuliuosis ir bus pradėti kaupti iš naujo“, – pabrėžia prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Braukdami „Ačiū“ kortelę lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai vos per vieną mėnesį vidutiniškai sutaupo 21 mln. eurų.

Kokią „Maximos“ pinigų sumą pirkėjai sukaupė einamuoju periodu, galima pasitikrinti asmeninėje „Ačiū“ paskyroje ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu taip pat pateikiamos ir nuolaidos bei įvairūs pasiūlymai.

Kaip ir kasmet, neišnaudojus per metus sukauptų „Maximos“ pinigų, pirmąją pavasario dieną jie bus anuliuoti bei kaupiami iš naujo. Vieno apsipirkimo metu „Maximos“ pinigais galima padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

Primena apie kitas lojalumo kortelės „Ačiū“ naudas

Sausio mėnesį į lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves sugrįžo pirkėjų pamėgta akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kurios metu, perkant už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, galima įsigyti prekę vos už 1 centą. Iki šiol toks akcijos formatas buvo taikomas naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga.

Kiekvieną savaitę lojalumo kortelės turėtojai „beveik už ačiū“ gali įsigyti vis kitą pamėgto prekės ženklo prekę – nuo aliejaus iki šokolado – ir taip sutaupyti. Įvykdžius sąlygas ir nuskenavus akcijos prekę kasoje, jai automatiškai pritaikoma 1 cento kaina.

„Po pertraukos į mūsų parduotuves sugrįžusi akcija, kurios metu pirkėjai gali įsigyti vis kitą žinomo ir pamėgto prekės ženklo prekę „beveik už ačiū“, jau spėjo sulaukti susidomėjimo ir pirkėjų įvertinimo. Prekės, kurias kiekvieną savaitę perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele galės įsigyti vos už 1 centą, kruopščiai atrenkamos atsižvelgiant į mūsų pirkėjų įpročius bei aktualumą. Džiaugiamės, kad pirkėjai, kurie nuolat sugrįžta apsipirkti į „Maxima“ parduotuves, vis dažniau pasinaudoja šia akcija ir turi realią galimybę sutaupyti“, – kalba I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Be to, lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų sistemoje veikia ir 12 metų gyvuojantis „Mažylių“ klubas, kurio daugiau nei 130 tūkst. narių kūdikių sauskelnes, vaikiškus drabužius, kūdikių maistą ir kitas mėgstamas prekes įsigyja mažesnėmis kainomis.

„Tai populiarusis, vaikus auginančių pirkėjų plačiai naudojamas mūsų klubas, kurio nariai gali naudotis tik jiems skirtais pasiūlymais ir ilgalaikėmis nuolaidomis, taip pat gauti aktualios informacijos bei patarimų“, – priduria I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis