Vartotojai skundžiasi dėl elektroninėje www.eimeta.lt parduotuvėje įsigytų ir nustatytais terminais nepristatytų prekių, kurių vertė šiuo metu sudaro apie 115 tūkst. eurų. Dėl kasdien gaunamų naujų skundų ji gali būti ir ženkliai didesnė.
Nusiskundimų dėl panašių aplinkybių skaičius rodo, jog dėl bendrovės veiksmų galėjo nukentėti ir kiti, VVTAT nesiskundę, vartotojai.
UAB „Eimeta“ savo elektroninėje parduotuvėje siūlomas prekes vaizdavo kaip pasiekiamas, priiminėjo ir tvirtino vartotojų užsakymus bei mokėjimus, nors užsakymų nevykdė, prekių nepristatė. Tokiu būdu bendrovė klaidino vartotojus.
Todėl VVTAT pradėjo tyrimą dėl galimos nesąžiningos komercinės veiklos.
Tuo pačiu VVTAT pagrindinis prioritetas šioje situacijoje – apginti nukentėjusių vartotojų interesus. Labai nedidelės dalies besikreipusių vartotojų skundai išsisprendė taikiai ir bendrovė grąžino už negautas prekes sumokėtus pinigus.
Tačiau didžiąją dalį skundų VVTAT išnagrinės ne teismo tvarka ir priims nutarimus, kuriuos UAB „Eimeta“ privalės vykdyti.
Jei VVTAT nutarimas nėra vykdomas, vartotojas turi teisę kreiptis į antstolį dėl vykdymo užtikrinimo civilinio proceso tvarka.
Kitos VVTAT galimos poveikio priemonės, kaip prieigos prie elektroninės parduotuvės blokavimas, neaktualios, nes bendrovė nebevykdo prekybos elektroninėje erdvėje.
Be to, įžvelgdama sukčiavimo požymių bendrovės veikloje, VVTAT kreipėsi ir į policiją.