Pardavė daugiau ledų
„Rimi Lietuva“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė sako, kad pastaruoju metu didžiausias pardavimų augimas pastebimas ledų kategorijoje – ji išaugo 50 procentų.
„Kadangi praėjusią savaitę karštis užplūdo mūsų šalį, natūralu, kad mūsų klientai ieško, kaip galėtų atsivėsinti“, –15min sako E.Krasauskienė.
„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė antrina, kad vos pagerėjus orams – balandį, ledų parduodamas kiekis jų prekybos tinkle išaugo 12 proc., lyginant su kovu, o gegužės mėnesį – dar 20 proc. Šių metų balandį – gegužę ledų parduodamas kiekis 18–30 proc. didesnis, lyginant su praėjusiais metais.
„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis taip pat sako, kad ledų pardavimai prekybos tinkle išaugo apie du kartus.
Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, dalijasi praėjusios savaitės statistika, kuri rodo, jog lietuviai ledų nupirko beveik dvigubai daugiau nei savaitę prieš.
„Augo tiek porcijinių, tiek ledų indeliuose ar dėžutėse paklausa. Lietuviai, kaip visuomet, labiausiai mėgsta vanilinius, šokoladinius ir karamelinius ledus, tačiau ieško ir ne tokių įprastų skonių – pavyzdžiui, uogų ar vaisių“, – pirkėjų įpročius apžvelgia „Iki“ komunikacijos vadovė.
Išsijuosę pirko šaltibarščiams reikalingus produktus
Vasara lietuviams sunkiai įsivaizduojama be šaltibarščių, tai patvirtina ir išaugę kai kurių produktų pardavimai. Dar gegužės mėnesį, vos įsibėgėjant šiltiems orams, buvo stebimas ryškus kefyro ir burokėlių pardavimų šuolis.
„Kaitrios dienos lietuvius paskatino dar dažniau gamintis šaltibarščius – nuo antradienio jiems skirto kefyro buvo nupirkta 70 proc. daugiau nei tomis pačiomis dienomis savaite anksčiau. Taip pat gerokai augo rūgpienio ir paprasto kefyro pardavimai. Matome ir didelį susidomėjimą jau pagaminta šaltąja sriuba – ši prekė ypač populiari miestų centruose, kur dirbantieji dažnai šaltibarščius renkasi pietums“, – sako V.Budrienė.
I.Trakimaitė-Šeškuvienė antrina, kad „Maximoje“ taip pat pastebima, jog kasmet šiltuoju sezonu pakyla šaltibarščių gamybai reikalingų ingredientų pardavimai.
„Parduotuvių lankytojai perka beveik 50 proc. daugiau burokėlių, svogūnų laiškų, krapų ir kefyro. Šių prekių pardavimai įprastai pradeda augti dar pavasarį, o piką pasiekia birželio mėnesį“, – teigia ir I.Trakimaitė-Šeškuvienė.
D.Ryliškio skaičiavimais, šaltibarščių pardavimai prekybos tinkle išaugo apie 10 kartų, kefyro, kiaušinių, iš kurių daromi šaltibarščiai, – 1,5 karto.
Daugiau pirko vandens ir ledų kubelių
Kylant temperatūrai, tradiciškai auga paklausa ir greitai atgaivą nuo karščio suteikiantiems produktams – vandeniui ir ledų kubeliams.
Pasak I.Trakimaitės-Šeškuvienės, vandens kubelių paklausos augimas įprastai stebimas nuo balandžio.
„Birželį parduodamas vandens kubelių kiekis padidėja apie 15 proc. ir auga iki pat rugsėjo pradžios. Vandens parduodamo kiekio augimas taip pat įprastai stebimas birželį“, – nurodo ji.
E.Krasauskienė antrina, kad gegužės mėnesį vandens ir gaiviųjų gėrimų pardavimai „Rimi“ augo 30 proc.
D.Ryliškis pastebi, kad „Norfoje“ vandens pardavimai išaugo apie 20 proc., daugiau parduota ir limonado (daugiausia „Coca-Cola“ ir šalta arbata) – apie 26 proc., ir giros – apie 13 proc.
Ledo kubelių „Iki“ pirkėjai Lietuvoje praėjusį antradienį–ketvirtadienį, kaip skaičiuoja V.Budrienė, įsigijo 63 proc. daugiau nei tomis pačiomis dienomis savaitę prieš.
„Lietuviai įsiklauso į specialistų rekomendacijas, kad karštomis dienomis ypač svarbu aprūpinti organizmą skysčiais. Rūpindamiesi sveikata ir atsargomis namuose, pirkėjai nuo antradienio vandens nupirko 65 proc. daugiau“, – skaičiuoja V.Budrienė.
I.Trakimaitė-Šeškuvienė 15min priduria, kad prekybos tinkle „Maxima“ pagerėjus orams pastebimai išaugo ir kaulavaisių, arbūzų, zefyrų kepimui, nealkoholinio alaus, nealkoholinio sidro parduodami kiekiai.