Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Small Planet Airlines“ išlieka pelninga, o žiemą planuoja žengti į Vakarų Europos rinkas

2009 m. veiklą pradėjusi užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ dirba pelningai. Kaip teigė bendrovės spaudos konferencijoje kalbėjęs įmonės vadovas Vytautas Kaikaris, įmonės pajamos praėjusiais metais viršijo 130 mln. eurų. Prognozuojama, kad 2015 m. pajamos išaugs 37 proc., o didžiausias iššūkis bendrovei šiuo metu – išlaikyti pelningumą nuolatinės plėtros sąlygomis. Žiemą užsakomųjų skrydžių įmonė pirmą sykį pasiūlys savo paslaugas ir Italijos, Vokietijos bei Jungtinės Karalystės rinkoms. Tiesa, svarbiausia bendrovės rinka ir toliau išliks Lenkija.
Vytautas Kaikaris
Vytautas Kaikaris / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

V.Kaikario teigimu, būtent Lenkijos rinka „Small Planet Airlines“ atneša didžiausią, 60 proc. , siekiančią pajamų dalį.

„Small Planet Airlines“ pirmojo 2015 m. pusmečio pajamos išaugo 37 proc. ir pasiekė 64,34 mln. eurų.

Šiuo metu įmonė turi oro erdvės operatoriaus sertifikatus Lietuvoje ir Lenkijoje, o greitu metu juos įgis ir Vokietijoje bei Tailande.

„Small Planet Airlines“ pirmojo 2015 m. pusmečio pajamos išaugo 37 proc. ir pasiekė 64,34 mln. eurų.

Tuo pačiu laikotarpiu pernai pajamų dydis buvo 51,31 mln. eurų.

Grynasis įmonės pelnas neatskaičius mokesčių pirmąjį šių metų pusmetį buvo 3,97 mln. eurų, kai 2014 m. pirmąjį pusmetį siekė 2,01 mln. eurų.

V.Kaikaris džiaugėsi sėkminga bendrovės veikla Lenkijoje.

V.Kaikaris džiaugėsi sėkminga bendrovės veikla Lenkijoje, sustiprėjusiu doleriu ir atpigusiu kuru, kurie nemaža dalimi prisidėjo prie geresnių bendrovės finansinių rezultatų.

Jis teigė, kad prognozuojamos šių metų metinės pajamos turėtų pasiekti 176 mln. eurų ribą.

Artėjantį žiemos sezoną „Small Planet Airlines“ didžiausią dėmesį sutelks į savo tradicines veiklos rinkas – Lietuvą ir Lenkiją. Vis dėlto šaltuoju metų laikotarpiu bendrovė pirmą kartą pasiūlys savo paslaugas ir Italijos, Jungtinės Karalystės ir Vokietijos vartotojams.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./"Small Planet Airlines" Marketingo departamento vadovas
Simonas Bartkus

Be to, keturi bendrovės lėktuvai žiemą bus perkelti į Pietryčių Azijos šalies Kambodžos rinką.

„Planuojame investuoti 6 mln. eurų keleivių komforto didinimui“, – apie bendrovės planuojamas išlaidas kalbėjo „Small Planet Airlines“ marketingo departamento vadovas Simonas Bartkus.

Jo teigimu, daugiau dėmesio bus skiriama lėktuvų sėdynių patogumui, taip pat didesnis dėmesys bus skiriamas keliaujančioms šeimoms su mažais vaikais ir verslo klasės klientams.

S.Bartkus, paklaustas, kokie yra didžiausi bendrovės konkurentai šiuo metu, teigė, kad derėtų labiau kalbėti ne apie „Small Planet Airlines“ konkurentus Lietuvos rinkoje, bet apie įmonės paslaugomis besinaudojančių kelionių agentūrų konkurentus.

„Tai – žemų kainų skrydžių bendrovės“, – sakė „Small Planet Airlines“ vadovas, pažymėjęs, kad vis daugiau žmonių savo keliones organizuoja patys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?