„Tam, kad lėktuvai būtų įdarbinti, mums Europos rinkos neužtenka“, – susitikime su žurnalistais teigė „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris.
Įmonės rinkodaros departamento vadovas Simonas Bartkus gyrėsi, kad šiemet bendrovę papildė šeši nauji orlaiviai, o pervežtų keleivių skaičius, lyginant su 2015 m., ūgtelėjo 25 proc.
Be to, įmonė visiškai atsisakė „Boeing“ tipo lėktuvų ir perėjo prie „Airbus“ orlaivių.
Didžiausia įmonės bazė šiuo metu įsikūrusi Lenkijoje, „Small Planet Airlines“ lėktuvai taip pat skraido iš Lietuvos, Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir Italijos.
Viena nauja bendrovės bazė, šiemet atsiradusi Europoje, yra Amsterdame, iš kurio skrydžiai bus pradėti vykdyti antroje gruodžio pusėje.
„Pagrindinės vasaros kryptys – Viduržemio jūros regiono šalys, vietos, kuriose žmonės mėgsta atostogauti. Tačiau žiemą viskas keičiasi iš esmės. Keičiasi geografija. Viduržemio jūros kurortuose per vėsu, tuomet kelionių kryptimi tampa Kanarų salos, Dubajus ir Egiptas su savo kurortais“, – pasakoja S.Bartkus.
„Vasarą Europoje skraido 21 orlaivis, žiemą užtenka 9, tuomet jiems veiklos ieškome kituose regionuose“, – aiškina „Small Planet Airlines“ atstovas.
Bendrovės lėktuvai šaltuoju metų laiku skrenda į Kambodžą, Indiją ir Saudo Arabiją. Kambodžoje įmonė net siekia gauti savo nuosavą licenciją, tačiau šiuo metu dirba su dviem partneriais. Šiuo metu ten dirba aštuoni įmonės kapitonai, aštuoni antrieji pilotai ir šešiolika skrydžių palydovų.
Iš Kambodžos bendrovė planuoja skrydžius į Pietų Korėją, Vietnamą ir Kiniją.
Savo bazę „Small Planet Airlines“ turi ir Indijoje bei Saudo Arabijoje.
Tiesa, kol kas licencijos šiose šalyse įmonė gauti neplanuoja ir toliau nori dirbti su vietos partneriais.
Praėjusiais metais bendrovės pajamos siekė 182 mln. Eur, o šių metų prognozės kiek geresnės – tikimasi gauti daugiau nei 200 mln. Eur pajamų.
Šiuo metu Azijos šalyse skraido septyni bendrovės lėktuvai – trys Saudo Arabijoje, po du Indijoje ir Kambodžoje.