„Galbūt reikėtų sukurti antrinę įmonę, kuri turėtų tris dalininkes. Katamaraną prižiūrėtų, jį eksploatuotų mūsų bendrovė. Visi pinigai, gauti už parduotus bilietus, būtų skiriami laivo personalo algoms ir techninei priežiūrai, aptarnavimui“, – sako „Smiltynės perkėla“ vadovas Mindaugas Čiakas.
Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas mano, kad Klaipėdos miesto indėlis galėtų siekti apie 1,5 mln. eurų, kuriuos būtų sunku rasti.
Neringos meras Darius Jasaitis abejoja, ar savivaldybės galėtų prisidėti perkant patį katamaraną. Pasak jo, galima būtų pirkti paslaugą: keleivių plukdymą laivu.
„Yra kitų būdų atnaujinti tą maršrutą su moderniu laivu. Tegul „Smiltynės perkėla“ kurį laiką atsisako mokėti dividendus valstybei ir turės lėšų katamaranui“, – svarstė jis.
Apie 20 tūkst. turistų per sezoną plukdydavęs greitaeigis Kuršmarių katamaranas „Smiltynė“ prieš trejus metus parduota į Nyderlandus, nes „Smiltynės perkėla“ dėl jo patirdavo nuostolius.