Smukusius Barbės pardavimus „Mattel“ bandys gelbėti nauju lėlės įvaizdžiu

Barbės pardavimai pernai krito 14 proc. Siekdama susigrąžinti pirkėjus, lėlės gamintoja „Matter“ išleido naują reklamą, kurioje rodoma, kaip žaidimas su lėlėmis skatina mergaičių vaizduotę.
Temos: 2 Barbė Reklama

Themarysue.com rašo, kad „Mattel“ gaminamos lėlės Barbės pardavimai pernai smuko 14 proc.

Mergaitės verčiau renkasi „Frozen“ personažus. Ir nors jie taip pat priklauso „Mattel“, įmonė nenori pasiduoti ir bando naujais būdais skatinti Barbės pardavimus.

Spalį pasaulį išvydo nauja įmonės reklama, kur Barbė vaizduojama kaip vaizduotę skatinanti reklama.

Pagrindinė jos žinia: tu gali būti, kuo tik nori.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų