Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Smulkiajam verslui – nemokama reklama „Radiocentro“ eteryje

Radijo stotis „Radiocentras“ tiesia ranką smulkiajam verslui ir suteikia nemokamą reklamos laiką įmonėms, kurioms dabar to reikia labiausiai. Sausio mėnesį radijo stotis vykdys projektą „maži & SVARBŪS“, kurio metu 20 smulkaus verslo atstovų galės pasinaudoti nemokamais reklamos paketais eteryje, interneto svetainėje rc.lt bei socialiniuose tinkluose.
„Radiocentras“
„Radiocentras“ / Partnerio nuotr.

„Verslas dabar turi susitelkti ir ieškoti sprendimų. „maži & SVARBŪS“ yra projektas, kurio metu „Radiocentras“ su smulkiuoju verslu dalinsis brangiausia savo valiuta – eteriu. Esame nacionalinė radijo programa, dengiame 96 procentus Lietuvos teritorijos, esame pasiekiami FM bangomis, internetu, išmaniuosiuose įrenginiuose, per kabelinių ar skaitmeninių televizijų tinklus ir turime lojalią kasdienę auditoriją.

Partnerio nuotr./„Radiocentras“
Partnerio nuotr./„Radiocentras“

Suprantame, kad sunku visiems sektoriams, o sunkiausia išgyventi mažiausiems. Jei informacijos sklaida apie produkciją ar įmonę padės jai išgyventi, mes pasiruošę padėti. Suteiksime šansą mažam, nuoširdžiai vystomam verslui šiuo sudėtingu metu per vieną dieną nemokamai pasiekti iki 190 tūkst. žmonių. Tai reiškia ir daug potencialių, perkamąją galią turinčių klientų“, – kalba „Radiocentro“ programų direktorius Saulius Zakarka.

Suprantame, kad sunku visiems sektoriams, o sunkiausia išgyventi mažiausiems, – sako S.Zakarka.

Pirmieji projekto dalyviai savo įmonės reklamą ar informaciją apie autentišką jos produkciją „Radiocentre“ išgirs jau sausio 4 dieną. Dalyvių registracija prasidėjo antradienį, gruodžio 29 dieną ir vyks iki sausio 8 d. Registracija vyksta „Radiocentro“ portale.

Partnerio nuotr./„Radiocentras“
Partnerio nuotr./„Radiocentras“

Nemokamą reklamos paketą sudaro vienos dienos radijo eterio segmentai, žaidimai, pokalbiai, kitos radijo reklamos formos, informacijos apie įmonę ar jos produkciją sklaida RC svetainėje bei soc. tinkluose.

„Radijo reklama yra itin greita, čia ir dabar pasiekianti plačią auditoriją. Būtent čia ir dabar norime padėti smulkiajam verslui. Dalinamės tuo, kuo galime dalintis kaip įmonė. RC klausytojai neabejotinai sužinos apie „maži & SVARBŪS“ projekto dalyvių siūlomas paslaugas ar produkciją, o mes pasistengsime, kad sužinoję – tų paslaugų dar ir užsinorėtų“, – tęsia S.Zakarka.

Projekte „Radiocentras“ kviečia dalyvauti visas Lietuvos smulkaus verslo įmones. 20 dalyvių, pačių įvairiausių verslų atstovus, atrinks iš „Radiocentro“ programos, komercijos ir rinkodaros skyriaus atstovų sudaryta komisija.

Viena populiariausių ir ilgiausiai veikiančių komercinių radijo stočių Lietuvoje „Radiocentras“ tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis per savaitę pasiekia 590 tūkst., per dieną – apie 190 tūkst. Lietuvos gyventojų. „Radiocentras“ priklauso radijo stočių grupei, kurią taip pat sudaro „ZIP FM, „Relax FM“, „Rusradio LT“ ir „Rock FM“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos