Istorijos labai įvairios – nuo absurdiškų, kai klausiama, kiek žolės stiebelių suėdė žirgas, iki erzinančių, tačiau visos jos turi vieną bendrą bruožą: įrodo, kad kartais klientas visiškai nėra teisus.
Štai keletas geriausių... arba blogiausių.
„Auskarai su kutais buvo per daug kutuoti“
Ar patikėtumėte, kad vienas pardavėjas sulaukė skundų iš klientų, kurie bandė įrodyti, kad auskarai su kutais yra „pernelyg kutuoti“?
Taip iš tiesų įvyko. Tokį skundą dėl savo kutuotų auskarų gavo „Trend Tonic“ savininkė Kerry Clayton, rašo metro.co.uk.
„Norėjo hologramų, o ne holografijos“
Zoe Lacey yra kanceliarinių prekių dizainerė, valdanti įmonę „Pretty Post“, kurioje didžiausią jos parduodamų prekių asortimentą sudaro atvirukai. Juos galima rinktis iš 20 variantų, su auksine arba holografine folija.
Praėjusiais metais viena klientė skundėsi gavusi ne tą užsakymą, nes nė viena kortelė neturėjo hologramų. Ji aiškino, kad vietoj jų buvo įdėta sidabrinių kortelių.
Šiek tiek suglumusi Zoe patikrino užsakymą ir suprato, kad klientė tikėjosi hologramų, o ne holografinės folijos.
Paprašiusi klientės, kad ši atsiųstų gautų kortelių nuotrauką, Zoe pridūrė, kad sidabrine folija dengtų kortelių negamina, o jei ji perlenktų sidabrines korteles, pamatytų, kad jos yra „holografinės“.
Jokios nuotraukos ji negavo, todėl, veikiausiai, klientė liko patenkinta.
„Skundėsi, kad 13 kačių nebuvo tobulai prižiūrėtos“
Paulai Stewart, vadovaujančiai gyvūnų „talentų“ agentūrai „The Animal Talent Agency“, buvo pasakyta, kad 13 šios agentūros surastų kačių, kurios vienu metu filmavosi reklamoje, elgėsi nepakankamai gerai.
Būna ir taip.
„Manęs paklausė, kiek žolės stiebelių suvalgė arklys“
Jo Zwierzchaczewski-Mitchelhill yra tėvystės ir šeimos trenerė, anksčiau valdžiusi žirgyną. Kartą jos klientas paklausė, kiek žolės stiebelių žirgas suvalgė per valandą jodinėjimo.
Jo Metro.co.uk pasakojo: „Tikslūs jo žodžiai buvo tokie: kiek žolės, t. y. kiek žolės stiebelių, mano žirgas suėdė, kai buvo išvestas į lauką?“
Jo galėjo tik patikinti, kad gyvūnas laikėsi įprasto ėdimo režimo – turėdama 18 arklidžių, kurias turėjo išvalyti, ji neskaičiavo žolės stiebelių nė negalvojo skaičiuoti.
Vis dėlto, pasak moters, tokie atvejai padėjo išmokti valdyti klientų lūkesčius, pažiūrėti į situaciją iš šono ir suprasti, kad kai kurie klausimai, kurie skamba neracionaliai, kyla iš emocinio susirūpinimo, rašo metro.co.uk.
„Vidutiniškai arklys per valandą suėda apie 4 kg žolės, bet kiek yra žolės stiebų, aš vis dar nežinau!“ – juokėsi ji.
„Sakė, kad mano arbatos maišeliai po 20 minučių virimo subyrėjo“
Tas Jay parduoda birią arbatą „Verycraftea“. Vienas klientas nusipirko du jos užpildomų arbatos maišelių rinkinius (iš viso 100 atskirų maišelių).
Maždaug po savaitės Tas gavo skundą, kuriame teigiama, kad gaminys buvo nekokybiškas ir netinkamas naudoti.
Klientai pasakojo, kad dvi valandas praleido pildydami 76 maišelius savo arbata, tačiau vienas jų, panaudotas puodelyje, suplyšo. Paklausti, kiek laiko paliko jį puodelyje, jie atsakė, kad 20 minučių.
„Norėjo, kad jo žmona prisijungtų prie pokalbio“
Lea Turner „LinkedIn“ mokymų verslo klientas atėjo į individualų koučingo pokalbį su žmona ir supyko bei įsižeidė, kai jam buvo pasakyta, kad jis turi sumokėti papildomai, jei nori, kad prie pokalbio prisijungtų jo žmona, nes jis sumokėjo už individualų užsiėmimą.
„Reikalavo nuolaidos kodo savo mamai“
Mados prekės ženklo „Femss“ klientams suteikiama pasveikinimo nuolaida pirmajam užsakymui.
Vienas klientas elektroniniu paštu parašė, kad jam nepavyko pasinaudoti šia nuolaida. Įkūrėja Stacey paaiškino, kad sveikinimo nuolaida taikoma tik pirmajam užsakymui, todėl kartą panaudota ji nebeveiks.
„Bet užsakymas skirtas mano mamai“, – parašė klientas elektroniniame laiške.
Nenorėdama pabrėžti, kad kodų ir užsakymų sistema nežino, kas galiausiai gaus užsakymą, Stacey nusiuntė pirkėjui kodą, kuriuo galės pasinaudoti ir jo ar jos mama, rašo metro.co.uk
Būdami paslaugūs, net ir gavę skundą, galite būti naudingi abiem pusėms, nes Stacey sulaukė „mielo laiško, kuriame tiesiog informavo mus, kad jų mama pateikė užsakymą, ir pasidalijo savo vardu, kad žinotume, kuris užsakymas yra jos“.
„Tai privertė mus nusišypsoti“, – prisipažino Stacey.
„Norėjo atsivesti savo sekso vergą“
Nė vienas sektorius neišvengia skundų. Danusia Malina-Derben dabar vadovauja nišinei konsultacinei įmonei „DMD Global“.
Tačiau prieš daugelį metų ji gavo finansavimą hedonistinio vartojimo tyrimams atlikti. Tam, kad atliktų vieną iš tyrimo dalių, ji įsidarbino vienoje parduotuvėje. Vieną dieną atsiliepusi telefonu sulaukė prašymo iš „šeimininkės Džeinės“, pareikalavusios uždaryti parduotuvę, kad ji galėtų „atvesti savo vergą“.
Kaip ir buvo galima tikėtis, „šeimininkė Džeinė“ buvo labai nepatenkinta, kad parduotuvė nebus uždaryta dėl jos.
Beje, prieš pat parduotuvės uždarymo laiką atėjo nepriekaištingai apsirengusi vidutinio amžiaus moteris su minimaliai apsirengusiu vyriškiu ir vedinu už odinio pavadėlio.
„Jie norėjo, kad striptizo šokėjai būtų nuogesni“
Carol Deveney vadovauja konsultacinei įmonei, organizuoja renginius ir užsako pramogas, kuriose dalyvauja pilnai apsirengę žmonės. Tačiau taip buvo ne visada.
Dirbdama Glazge ji dirbo bingo klube, ji buvo susidūrusi su kiek „kitokių“ renginių planavimu, rašo metro.co.uk.
Pavyzdžiui, ji prisimena, kad kartą klube suorganizavus vyrų striptizą, šokėjai sukėlė audrą: „Buvau jauna, naivi ir šiek tiek apstulbusi, kai pamačiau, kad kai kurie mūsų klientai vaikšiojimo lazdelėmis daužo per stalą ir šaukia, ir šaukia „nusivilkite juos!“.
Tačiau ne visi liko patenkinti. Tą savaitę keturios klientės pasiskundė, kad vyrai striptizo šokėja turėtų būti užsakyti dar kartą, nes nuogi jie išbuvo per trumpą laiką, rašo metro.co.uk.
Problema išspręsta paprastai – šokėjai buvo pasamdyti ilgesniam pasirodymui ir bingo klubas nebegavo jokių skundų.