Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Smunkant pajamoms, „Coca-Cola“ planuoja atsisakyti kai kurių prekių ženklų-zombių

Gaiviųjų gėrimų milžinė „Coca-Cola“ ketina atsisakyti kai kurių prekių ženklų, kuriais paženklintų produktų pardavimai auga nepakankamai sparčiai ir kuriuos įmonės vadovas Jamesas Quincey’s vadina „prekių ženklais-zombiais“.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 1 Coca Cola

Pasak J.Quincey’o, kurį cituoja britų verslo dienraštis „The Financial Times“, daugiau nei pusė iš 400 bendrovės prekių ženklų yra apriboti viena rinka ir auga lėčiau už vidutinį grupės lygį.

„Teiksime pirmenybę mažesniam didesnių ir stipresnių prekių ženklų skaičiui“, – pareiškė jis.

„Coca-Cola“ kiek anksčiau pranešė uždaranti patronuojamąją įmonę „Odwalla“, veikiančią sulčių gamybos srityje.

Šiuo prekės ženklu paženklintų produktų tiekimą parduotuvėms „Coca-Cola“ planuoja nutraukti liepos pabaigoje, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“. Dėl tokio sprendimo bus panaikinta 300 darbo vietų.

Bendrovę „Odwalla“ „Coca-Cola“ įsigijo 2001 metais už 181 mln. JAV dolerių.

„Coca-Cola“ įplaukos antrąjį ketvirtį sumažėjo 28 procentais. Nuosmukį lėmė kritę pardavimai stadionuose ir kino teatruose, kurie dėl koronaviruso pandemijos buvo laikinai uždaryti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos