Bendrovės konsoliduotos pardavimo pajamos pernai buvo 32,222 mln. eurų – 14,2 proc. mažiau nei 2018-aisiais (410 tūkst. eurų), teigiama „Snaigės“ 2019 metų veiklos ataskaitoje.
Pasak „Snaigės“ vadovo Mindaugo Sologubo, apyvartos sumažėjimas susijęs su vieno stambiausių bendrovės klientų Prancūzijoje finansiniais sunkumais, tačiau įmonei jau pavyko iš dalies kompensuoti šiuos praradimus. M.Sologubo teigimu, nuomone, vienas svarbiausių bendrovės strateginių tikslų yra produktų portfelio diversifikavimas.
„Portfelio diversifikavimas ateityje padės išvengti sezoniškumo, tokiu būdu užtikrinsime tolygesnę bei efektyvesnę gamybą. Be to, pavienio stambaus kliento praradimas kaip praeitais metais, nebebus toks skausmingas“, – pranešime sakė M. Sologubas.
„Snaigė“ pernai savo gaminius eksportavo į daugiau kaip 30 Europos, Azijos ir Afrikos šalių. Didžiausios pardavimų pajamos buvo gautos iš Vokietijos, Ukrainos, Lietuvos, Čekijos ir Norvegijos rinkų.
Vien ketvirtąjį ketvirtį „Snaigės“ konsoliduoti nuostoliai siekė 423 tūkst. eurų, tuo metu 2018 metų spalio–gruodžio mėnesiais įmonė buvo uždirbusi 299 tūkst. eurų konsoliduoto pelno. Bendrovės konsoliduotos pardavimo pajamos palyginamuoju laikotarpiu sumenko 40,5 proc. iki 6,397 mln. eurų.
„Snaigės“ grupei priklauso pagrindinė bendrovė ir dvi antrinės įmonės – Lietuvos „Almecha“ ir Ukrainos „Snaige Ukraina“. Grupės darbuotojų skaičius praėjusių metų pabaigoje buvo 547 (2018-ųjų pabaigoje – 653).
2019-ųjų pabaigoje 91,1 proc. „Snaigės“ akcijų valdė „Polair“ netiesiogiai kontroliuojama Kipre registruota bendrovė „Sekenora Holdings“.
„Snaigės“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniauys biržos Papildomajame prekybos sąraše.