Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Snaigės“ pelnas augo beveik 4 kartus

„Snaigė“ per devynis šių metų mėnesius pasiekė 140,1 mln. Lt apyvartą (neaudituotais konsoliduotais duomenimis) t.y. 27 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Bendrovė uždirbo beik 5,3 mln. Lt grynojo pelno t.y. Beveik 4 kartus daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Bendrovės konsoliduota neaudituota EBITDA siekė 12,3 mln. Lt t.y. 43 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
Šaldytuvai
Šaldytuvai / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Vertindamas 9 mėnesių rezultatus AB „Snaigė“ generalinis direktorius džiaugėsi bendrovės pasiekimais ir pardavimo augimo tendencijomis.

„Džiaugiamės, kad mūsų pastangos išlaikyti spartų augimo tempą buvo vaisingos, – teigė G. Čeika. III ketvirtis – pats karščiausias buitinių šaldymo prietaisų versle. Mums pavyko ne tik patenkinti rinkos poreikius, bet ir išplėsti klientų bazę, vystyti naujus produktus, vykdyti rinkodaros programas. Tai puikus visos „Snaigės“ komandos darbas.“ 

AB „Snaigė“ apyvarta labiausiai augo Vakarų Europos bei Azijos šalyse. Ypač ženklus jis buvo Vidurinėje Azijoje 132  proc. bei Prancūzijoje 128 proc. Bendrovės pardavimai beveik dvigubai augo Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse. 

Bendrovės pardavimų augimas Prancūzijoje susijęs su „Snaigės“ dalies augimu didžiausio Prancūzijos mažmeninio tinklo „Conforama“ pardavimuose.

Bendrovė džiaugiasi ir stiprėjančiomis pozicijomis Vidurinėje Azijoje. „Tai didelės, pelningos rinkos“, – teigia G. Čeika. – „Tad labai džiaugiamės, kad mūsų šaldytuvai yra patrauklūs vietiniams gyventojams. Kai kuriose Vidurinės Azijos šalyse „Snaigė“ yra viena iš rinkos lyderių.“ 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?