„Shareablee“ paskelbė 25 socialiniuose tinkluose populiariausių kompanijų ar organizacijų sąrašą. Jame puikuojasi daug sporto puslapių – NFL, NBA, MLB ar „Bleacher Report“.
Tačiau „National Geographic“ atrodo nepralenkiama – populiarumo ji pasiekė dalindamasi įspūdingais kadrais ir filmuota medžiaga iš viso pasaulio.
Todėl pagal įsitraukimo per socialinius tinklus reitingą, „Shareablee“ duomenimis, „National Geographic“ yra pirma sąraše – vien „Instagram“ tinkle turinti 34 mln. sekėjų.
Kartu su „Facebook“ ir „Twitter“ sekėjais „National Geographic“ iš viso turi per 80 mln. jų.
Pagal sekėjų skaičių arčiausiai yra MTV – 65 mln. sekėjų.
Žmonių socialinis įsitraukimas per metus (trečiąjį šių metų ketvirtį palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu) augo 24 proc. Augimą lėmė net 58 proc. išaugęs socialinių video įrašų skaičius, kuris taip pat paskatino žmonių įsitraukimą.
„National Geographic“ per trečiąjį ketvirtį sulaukė 482,5 mln. įvairių veiksmų (tai yra, komentarų, pasidalijimų „Facebook“ ar „Twitter“ ir pan.).
„Facebook“ tinkle populiariausias yra „Fox News“ puslapis (59 mln. veiksmų), o „Twitter“ pirmauja „Billboard“ (6,1 mln.). Per metus sparčiausiai populiarėjo „BuzzFeed Food“ puslapis (2065 proc.).
Visas sąrašas:
O štai keli įrodymai, kodėl „National Geographic“ profilis „Instagram“ tinkle yra toks populiarus:
Biologas ruošiasi paleisti lūšį:
Audrapaukščiai Naujojoje Zelandijoje:
Žaliasis medžių pitonas:
Migrantų krizė. Slovėnijos-Kroatijos pasienis:
Bitininkas Budapešto zoologijos sode:
Gepardai:
Flamingai:
Driežas:
Kuprotieji banginiai:
Gelada beždžionė:
Raudonoji panda: