„BI Intelligence“ analizės išvados:
„Pinterest“ pasiekia ypač didelę moterų auditoriją. JAV 42 proc. vartotojų moterų yra užsiregistravusios „Pinterest“, palyginti su 13 proc. vyrų.
„Instagram“ yra itin populiarus tarp paauglių. 32 proc. paauglių JAV „Instagram“ įvardija kaip populiariausią socialinį tinklą, kai apie „Facebook“ tą patį gali pasakyti vos 13 proc. paauglių.
„Snapchat“, „Vine“ ir „Tumblr“ vartotojų auditorija yra labai jauna. 45 proc. „Snapchat“ vartotojų yra 18-24 metų („ Vine“ ir „Tumblr“ – po 28).
„LinkedIn“ vartoja išsilavinę, dideles pajamas gaunantys žmonės. Šį socialinį tinklą vartoja 44 proc. amerikiečių, uždirbančių 75 tūkst. dolerių ar daugiau.
Akivaizdus „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, net „Pinterest“ auditorijos senėjimas. Tai ypač būdinga „Facebook“: kiek mažiau nei du penktadalius auditorijos JAV sudaro 18-34 metų vartotojai.