Socialiniuose tinkluose dominuoja moterys, tačiau du iš jų ypač traukia vyrus

Daug pagrindinių socialinių tinklų, įskaitant „Facebook“, „Pinterest“ ir „Instagram“, yra labiau mėgstami moterų, tačiau du jų – „Twitter“ ir „LinkedIn“ – ypač mėgsta vyrai, rašo „Business Insider“.
„Facebook“ ir „Instagram“ piktogramos telefono ekrane
„Facebook“ ir „Instagram“ piktogramos telefono ekrane / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

„BI Intelligence“ analizės išvados:

„Pinterest“ pasiekia ypač didelę moterų auditoriją. JAV 42 proc. vartotojų moterų yra užsiregistravusios „Pinterest“, palyginti su 13 proc. vyrų.

„Instagram“ yra itin populiarus tarp paauglių. 32 proc. paauglių JAV „Instagram“ įvardija kaip populiariausią socialinį tinklą, kai apie „Facebook“ tą patį gali pasakyti vos 13 proc. paauglių.

„Snapchat“, „Vine“ ir „Tumblr“ vartotojų auditorija yra labai jauna. 45 proc. „Snapchat“ vartotojų yra 18-24 metų („ Vine“ ir  „Tumblr“ – po 28).

„LinkedIn“ vartoja išsilavinę, dideles pajamas gaunantys žmonės. Šį socialinį tinklą vartoja 44 proc. amerikiečių, uždirbančių 75 tūkst. dolerių ar daugiau.

Akivaizdus „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, net „Pinterest“ auditorijos senėjimas. Tai ypač būdinga „Facebook“: kiek mažiau nei du penktadalius auditorijos JAV sudaro 18-34 metų vartotojai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų