Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sodra“ atsiprašo draudėjų dėl klaidingų pranešimų

Antradienį ryte dalis Lietuvos draudėjų gavo klaidingus pranešimus apie nepateiktus pranešimus „Sodrai“. Klaida įvyko dėl programinės įrangos atnaujinimo darbų.
„Sodra“
„Sodra“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Sodra

„Atsiprašome draudėjų ir buhalterių už sukeltus nepatogumus“, – rašoma „Sodros“ pranešime žiniasklaidai.

SAM pranešimus, kuriuose pateikiama praėjusio mėnesio informacija apie priskaičiuotus atlyginimus ir įmokas „Sodrai", draudėjai turi pateikti iki mėnesio 15 d. „Sodra“ siunčia standartizuotus pranešimus draudėjams apie SAM pranešimų pateikimą, siekdama informuoti ir priminti apie veiksmus, kuriuos draudėjai turės atlikti. Tačiau antradienį išsiųsti „Sodros“ pranešimai pasiekė ir tuos draudėjus, kurie jau yra pateikę visus reikiamus duomenis.

„Apgailestaujame, kad atsiradę sutrikimai suklaidino draudėjus ir buhalterius bei apsunkino jų darbą. Sutrikimai yra identifikuoti ir dedame pastangas, kad jie daugiau nepasikartotų. Atsiprašome už patirtus nepatogumus“, – sako „Sodros“ direktoriaus pavaduotojas Jerzy Miskis.

Visus draudėjų prašymus bei pranešimus rekomenduojama teikti prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros draudėjui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos