Šokoladukų „Snickers“ gamintoja atsiprašė, kad pavadino Taivaną šalimi

Amerikiečių saldumynų gamybos milžinė „Mars Wrigley“ atsiprašė, kad vienoje šokoladukų „Snickers“ reklamoje pavadino Taivaną šalimi, ir pareiškė, jog „gerbia Kinijos nacionalinį suverenitetą“.
„Snickers“ ir „Mars“ šokoladukai
„Snickers“ ir „Mars“ šokoladukai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Žemyninės Kinijos interneto vartotojai socialiniuose tinkluose dalijosi skanėsto su žemės riešutais reklama, kurioje pasirodė populiari Pietų Korėjos vaikinų popmuzikos grupė BTS, ir liejo įtūžį. Bet kokios užuominos, jog autonominė demokratinė sala yra nepriklausoma valstybė, Kinijoje yra griežtas tabu.

„Mums žinoma apie pranešimus dėl su „Snickers“ susijusių veiksmų tam tikruose Azijos regionuose. Vertiname tai labai rimtai ir reiškiame nuoširdų atsiprašymą“, – sakoma „Mars Wrigley“ pranešime, penktadienį paskelbtame „Snickers“ puslapyje Kinijos socialiniame tinkle „Weibo“.

Bendrovė paprašė „Snickers“ vietos padalinio patikrinti savo oficialų tinklalapį bei paskyras socialiniuose tinkluose bei pasirūpinti, kad „kompanijos viešinamas turinys būtų tikslus“.

„Mars Wrigley“ gerbia Kinijos suverenitetą ir teritorinį vientisumą bei užsiima verslu, griežtai laikydamasi Kinijos įstatymų ir reglamentų“, – sakoma pranešime.

Praėjus kelioms valandoms po pirmojo pareiškimo „Snickers China“ per „Weibo“ paskelbė kitą žinutę, kurioje sakoma, kad „pasaulyje yra tik viena Kinija, ir Taivanas yra Kinijos teritorijos neatsiejama dalis“.

Pekinas šią savaitę taip pat įtūžo, kai JAV Atstovų Rūmų pirmininkė Nancy Pelosi (Nensi Pelouzi) neatsižvelgė į jo perspėjimus ir apsilankė Taivane, kurį Kinija laiko savo teritorijos dalimi ir žada kada nors jį susigrąžinti, prireikus – jėga.

Kinija penktadienį paskelbė nutraukianti bendradarbiavimą su Jungtinėmis Valstijomis virtinėje svarbių sričių, įskaitant pastangas suvaldyti klimato kaitą. Pastarosiomis dienomis Kinijos kariuomenė rengė didžiulio masto pratybas aplink Taivaną.

„Mars Wrigley“ – toli gražu ne pirma tarptautinė įmonė, paskelbusi atsiprašymą iš baimės prarasti didžiulę Kinijos vartotojų rinką.

2019 metais Prancūzijos prabangos prekių ženklas „Dior“ atsiprašė, kad viename pristatyme parodė Kinijos žemėlapį, neapimantį Taivano.

2018 metais viešbučių tinklo „Marriott“ tinklalapis Kinijoje buvo savaitei uždarytas valdžios nurodymu, kai vienoje klientų apklausoje Taivanas, Tibetas ir Honkongas buvo paminėti kaip atskiros šalys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų