Įsigijęs animė, žaidimų ir mangos platintoją iš „AT&T“, „Sony“ pramogų skyrius tikisi sustiprinti savo pozicijas pasaulinėje vaizdo transliacijų rinkoje ir konkuruoti su tokiomis varžovėmis kaip „Netflix“ ir „Hulu“, kurios taip pat siūlo animė žanro pramogas.
„Crunchyroll“, įkurta 2006 metais, yra didžiausia internetinė japonų animacijos biblioteka.
„Sony Pictures Entertainment“ generalinis direktorius Tony Vinciquerra (Tonis Vinsikvera) teigė, kad įmonė jau išpopuliarino „šią pasaulinę meno formą“ per savo animė srautinės transliacijos paslaugą „Funimation“, kurią ji sujungs su „Crunchyroll“.
„Kartu su Crunchyroll“ sieksime suteikti kuo geresnę patirtį gerbėjams ir didesnes galimybes kūrėjams, gamintojams ir leidėjams Japonijoje ir kitur“, – teigė jis.
„Tikimės, kad ir toliau išnaudosime kūrybiškumo ir technologijų galias, kad galėtume sėkmingai veikti šiame sparčiai augančiame pramogų segmente“, – pridūrė jis.
Neseniai „Sony“ Japonijoje sulaukė didžiulės sėkmės su savo „Aniplex“ studijos sukurta populiariąja animė serija „Demon Slayer“.
Pagal šią seriją sukurtas filmas sulaukė didelio populiarumo pandemijos metu, tapęs antru visų laikų Japonijoje daugiausia uždirbusiu filmu – 27,5 mlrd. jenų (265 mln. JAV dolerių).