„Sony“ pagerino visų metų pelno prognozę

„Sony“ trečiadienį pagerino savo visų metų pelno prognozę atsižvelgdama į stiprius praėjusio ketvirčio rezultatus, nors COVID-19 pandemijos metu stebėtas žaidimų sektoriaus populiarumo bumas pastaruoju metu silpnėja.
„Sony“
„Sony“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Sony“ Pelnas

Japonijos pramogų ir elektronikos milžinė dabar prognozuoja, kad fiskaliniais metais, kurie pasibaigs 2022 metų kovo mėnesį, jos grynasis pelnas sieks 700 mlrd. jenų (6,4 mlrd. JAV dolerių).

Anksčiau bendrovė tikėjosi 660 mlrd. jenų grynojo pelno.

Pasak įmonės, solidus uždarbis muzikos ir elektroninių gaminių versle kompensavo pelno sumažėjimą žaidimų sektoriuje pirmąjį šių finansinių metų ketvirtį.

Balandžio–birželio mėnesiais „Sony“ grynasis pelnas padidėjo 9,4 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, iki 211,8 mlrd. jenų.

„Sony“ nepakeitė metinių pardavimų prognozės, siekiančios 9,7 trln. jenų, nors pirmojo ketvirčio pardavimai padidėjo 15 proc. iki 2,26 trln. jenų.

Nors COVID-19 smarkiai paveikė daugelį pramonės šakų, žaidimų sektorius buvo vienas iš nedaugelio sektorių, kuriam pandemija buvo naudinga, nes žaidimų paklausa išaugo, kai žmonės buvo priversti ilgą laiką likti namuose.

Praėjusiais finansiniais metais „Sony“ pranešė apie didžiausią bendrovės istorijoje metinį grynąjį pelną, kuris daugiau nei padvigubėjo, pasiekdamas 1,17 trln. jenų, ir rekordinius pardavimus, sudariusius 8,99 trln. jenų.

„Praėjusiais metais „Sony“ pademonstravo puikius rezultatus, nes ribojamosios priemonės padidino programinės įrangos pardavimus“, – pažymėjo Tokijuje įsikūrusio instituto „Ace Research Institute“ analitikas Hideki Yasuda.

„Visgi šiais metais paklausa sparčiai silpnėja“, nes vakcinavimas leidžia normalizuoti gyvenimą, nepaisant delta atmainos plitimo, pridūrė analitikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų