Žiniasklaidos ir elektronikos konglomeratas pranešė, kad grynasis pelnas balandžio–birželio mėnesiais siekė 233,25 mlrd. jenų (2,2 mlrd. JAV dolerių) ir pranešė apie „reikšmingą žaidimų, tinklų bei finansinių paslaugų segmentų augimą“.
Taip pat padidėjo kapitalo vertybinių popierių vertė, padidinusi įmonės pajamas prieš mokesčius.
Visgi bendrovės veiklos pelnas sumenko 1,1 proc. iki 228,39 mlrd. jenų, o pardavimai ūgtelėjo 2,2 proc. ir siekė 1,97 trln. jenų.
Bendrovė įspėjo, kad metinis grynasis pelnas iki kovo mėnesio sumažės 12,4 proc. iki 510 mlrd. jenų, o metinis veiklos pelnas – 26,7 proc. iki 620 mlrd. jenų.
„PlayStation“ gamintoja teigė, kad prognozuoja, jog metiniai pardavimai išaugs nežymiai – 0,5 proc. iki 8,3 trilijono jenų.
Nors pasaulinė žaidimų parsisiuntimo paklausa šiais metais išaugo, nes karantinas privertė žmones likti namuose, pandemija „Sony“ sukėlė daugybę neigiamų pasekmių, įskaitant gamybos nuosmukį, muzikos renginių atšaukimą ir kino teatrų uždarymą.
„Nuosmukis neigiamai paveikė „Sony“ gamybos linijas, taip pat elektronikos gaminių pardavimus bei sustabdė naujų filmų rodymą kino teatruose“, – prieš paskelbiant rezultatus naujienų agentūrai AFP teigė Tokijo tyrimų instituto „Ace Research Institut“ analitikas Hideki Yasuda.
„Tai buvo gana sunkus ketvirtis „Sony“, nes neigiami veiksniai viršijo teigiamus. Tikimasi, kad per likusią finansinių metų dalį „Sony“ palaipsniui atsigaus, tačiau su sąlyga, kad nekils didelė antroji pandemijos banga“, – pridūrė analitikas.
Jei virusas vėl ims smarkiai plisti, „tai bus jau kita istorija“, perspėjo Hideki Yasuda.
Vartotojų itin laukiama nauja „PlayStation“ versija turėtų pasirodyti kiek vėliau šiais metais, kuri, pasak analitikų, padėjo išlaikyti bendrovės akcijų kainą.