„Southwest Airlines“ 2022 metais planuoja pasamdyti 8 tūkst. naujų darbuotojų

Viena didžiausių amerikiečių oro linijų bendrovių „Southwest Airlines“ planuoja 2022 metais įdarbinti 8 tūkst. naujų darbuotojų, kad išvengtų darbo jėgos trūkumo ir daugybės atšauktų skrydžių, kaip įvyko šią vasarą, kanalui CNBC teigė būsimasis bendrovės generalinis direktorius Robertas Jordanas.
Avariniu būdu nusileidęs bendrovės „Southwest Airlines“ lėktuvas
Avariniu būdu nusileidęs bendrovės „Southwest Airlines“ lėktuvas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

R.Jordanas taip pat pažymėjo, kad šiemet bendrovė jau įdarbino beveik 2,5 tūkst. darbuotojų – pusę planuojamos 5 tūkst. darbuotojų samdos 2021 metais.

Kartu būsimasis generalinis direktorius pažymėjo, kad naujų darbuotojų paieškos procesas nėra lengvas dėl didelės konkurencijos rinkoje.

Oro linijų bendrovė padidino valandinį atlyginimą naujokams iki 15 JAV dolerių, taip pat siūlo jiems įvairias premijas ir priedus gyvenamosiose vietose, kuriose vyrauja aukštas gyvenimo lygis, pavyzdžiui, Denveryje.

Liepos mėnesį JAV žiniasklaida pranešė, kad oro linijų bendrovės buvo priverstos atidėti arba atšaukti skrydžius dėl techninių problemų ir darbuotojų trūkumo, kai atsigavo vidaus skrydžių paklausa.

„Southwest Airlines“ keleiviams teko susidurti su tūkstančiais atidėtų ir atšauktų skrydžių.

Vėliau „Southwest Airlines“ pakoregavo skrydžių tvarkaraštį ir sumažino planuojamų skrydžių skaičių iki 2021 metų pabaigos.

Kalbėdamas apie kitų metų tvarkaraštį, R.Jordanas teigė: „Planuojame jį įvykdyti. Visgi, jei nepavyks pasamdyti pakankamai žmonių, vėl būsime priversti sumažinti skrydžių skaičių. Tačiau nekartosime šios vasaros klaidų.“

R.Jordanas, aviakompanijoje dirbantis jau 33 metus, generalinio direktoriaus pareigas pradės eiti 2022 metų vasario mėnesį. Šiose pareigose jis pakeis Gary Kelly.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis