„Spartos“ kojinės eksportui – tik su garsiais užsienio rinkose prekių ženklais

Lietuvoje mezgamų kojinių prekių ženklai gerai žinomi vidaus rinkoje, tačiau eksportuojamos daugiausia paženklintos garsiais užsienio rinkose populiariais prekių ženklais – būtent tokie užsakymai šalies kojinių gamintojams uždirba daugiausia, rašo „Lietuvos žinios“.
„Spartos“ kojinių mezgykloje šiuo metu jau ruošiamasi artėjančio pavasario kolekcijai.
„Spartos“ kojinių mezgykla / „Spartos“ nuotr.

„Megzti lietuviškas kojines ir užsienyje pardavinėti pažymėtas populiariais prekių ženklais verta, nes toks ženklas reiškia gerokai aukštesnę kainą, negu būtų galima parduoti tą patį daiktą nežinomu vardu“, – dienraščiui teigė seniausios bei vienos didžiausių Baltijos valstybėse kojinių gamintojos „Sparta“ generalinis direktorius Zenonas Janavičius.

Iki 1998 metų didelė „Spartos“ produkcijos dalis keliaudavo į Rusiją, o dabar bendrovė į tą pusę retai pažvelgia. Bendrovė kojines svetimais vardais eksportuoja daugiausia į Švediją, Daniją, Norvegiją, Naująją Zelandiją, JAV. Z.Janavičius pripažįsta, jog dalis pagal užsienio partnerių užsakymus numegztų kojinių patenka ir į Lietuvos prekybos centrų lentynas.

„Spartoje“ 165 darbuotojai per mėnesį numezga vidutiniškai 360 tūkst. porų kojinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis