„Megzti lietuviškas kojines ir užsienyje pardavinėti pažymėtas populiariais prekių ženklais verta, nes toks ženklas reiškia gerokai aukštesnę kainą, negu būtų galima parduoti tą patį daiktą nežinomu vardu“, – dienraščiui teigė seniausios bei vienos didžiausių Baltijos valstybėse kojinių gamintojos „Sparta“ generalinis direktorius Zenonas Janavičius.
Iki 1998 metų didelė „Spartos“ produkcijos dalis keliaudavo į Rusiją, o dabar bendrovė į tą pusę retai pažvelgia. Bendrovė kojines svetimais vardais eksportuoja daugiausia į Švediją, Daniją, Norvegiją, Naująją Zelandiją, JAV. Z.Janavičius pripažįsta, jog dalis pagal užsienio partnerių užsakymus numegztų kojinių patenka ir į Lietuvos prekybos centrų lentynas.
„Spartoje“ 165 darbuotojai per mėnesį numezga vidutiniškai 360 tūkst. porų kojinių.