Spontaniški pareiškimai „Twitter“ žmonėms kainuoja ir karjeras, ir pasmerkimą

Socialiniame tinkle „Twitter“ vartojai gali rašyti ką tik nori ir kada nori, tačiau kai kurie į internetinę erdvę paleisti pasisakymai gali kainuoti ne tik prarastą reputaciją, bet ir darbo vietą. Naujienų svetainė businessinsider.com pateikia įvairiose darbovietėse plušėjusių asmenų neatsakingus pareiškimus „Twitter“ paskyrose, po kurių jie buvo atleisti iš savo užimamų pareigų.
„Twitter“ logotipas
„Twitter“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Hiustono krepšinio klubo „Rockets“ atstovas skaitmeninei komunikacijai Chadas Shanksas buvo taip susijaudinęs dėl itin geros varžybų kloties su valstijos konkurentu, Dalaso klubu „Mavericks“, kad naudodamasis „Rockets“ paskyra „Twitter“, parašė: „Ššššš. Užsimerkite. Viskas tuoj baigsis“.

Po kelių akimirkų „Mavericks“ pateikė atsaką: „@HoustonRockets, ne itin kieta, bet mes vis tiek jums linkime geriausios kloties kitame ture“.

Labai greitai „Rockets“ oficialiai atsiprašė savo konkurentų ir pripažino, kad žinutė buvo neskoninga. C.Shanksas buvo iš karto atleistas iš užimamų pareigų.

2013 m. prieš vykdama į Pietų Afrikos Respubliką, mergina parašė: „Keliauju į Afriką. Tikiuosi, nepasigausiu AIDS. Juokauju. Aš baltoji!“.

Vienos viešųjų ryšių agentūros konsultantė Justine Sacco, kurią „Twitter“ sekė tik apie 170 žmonių, labai greitai užsitraukė neapykantą visame pasaulyje vos dėl vienos žinutės, kuri pačiai merginai atrodė juokinga.

2013 m. prieš vykdama į Pietų Afrikos Respubliką, mergina parašė: „Keliauju į Afriką. Tikiuosi, nepasigausiu AIDS. Juokauju. Aš baltoji!“.

Šią žinutę pamatė vienas iš apie technologijų naujoves rašančių žurnalistų, kuris ją parodė savo turimiems 15 tūkstančių sekėjų ir sukėlė daugelio žmonių pasipiktinimą.

Scottas Bartosiewiczius buvo atsakingas už automobilių gamintojo „Chrysler“ įvaizdį socialiniuose tinkluose.

Vieną dieną įstrigęs automobilių kamštyje netoli Detroito, S. Bartosiewiczius nusprendė „Twitter“ pasidalinti kilusia mintimi: „Manau, kad ironiška yra tai, jog Detroitas žinomas kaip #varikliųmiestas, bet nei vienas nežino, kaip vairuoti“.

Bėda ta, kad šia mintimi amerikietis pasidalino ne savo asmeninėje, bet darbinėje, oficialioje „Chrysler“ paskyroje „Twitter“. Labai greitai vyriškis buvo atleistas.

Viena iš vyriausiųjų TV kanalo „CNN“ redaktorių Octavia Nasr darbo neteko po „Twitter“ paskyroje atiduotos pagarbos mirusiam teroristinės grupuotės „Hezbollah“ dvasiniam lyderiui, didžiajam ajatolai Mohammedui Husseinui Fadlallahui. 

REUTERS/Scanpix / REUTERS/Scanpix/Twitter
REUTERS/Scanpix / REUTERS/Scanpix/Twitter

„Liūdna girdėti apie Sayyedo Mohammado Husseino Fadlallaho išėjimą. Vienas iš Hezbollah milžinų, kuriuos aš labai gerbiu“, – socialiniame tinkle parašė žurnalistė.

Kai kada žmonės netenka darbų dar jų net nepradėję dirbti. Taip nutiko Teksase gyvenančiai paauglei Cellai. Vasarį savo „Twitter“ paskyroje, turėdama omenyje naują darbą vienoje iš picerijų, ji parašė: „Fui, pradedu tą suknistą darbą rytoj“.

Vasarį savo „Twitter“ paskyroje, turėdama omenyje naują darbą vienoje iš picerijų, ji parašė: „Fui, pradedu tą suknistą darbą rytoj“.

Labai greitai jos būsimasis viršininkas atrado šią žinutę „Twitter“ ir nusprendė ją nedelsdamas atleisti: „Ne, tu nepradedi darbo rytoj. Tik ką tave atleidau. Sėkmės gyvenime be darbo ir be pinigų“.

Radijo laidų vedėjas ir iš Dalaso kilęs buvęs profesionalus beisbolo žaidėjas Mike'as Bacsikas po savo miesto komandos „Mavericks“ pralaimėjimo San Antonio „Spurs“ neslėpė įniršio ir „Twitter“ nusprendė iškloti rasistinį pareiškimą: „Sveikinimai visiems San Antonio gyvenantiems purviniems meksikiečiams“.

Darbdavių atsako laukti ilgai neteko ir M.Bacsikas greitai atsiveikino su karjeros galimybėmis savo darbovietėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų