Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
02 11

Sporto klubas ir toliau tęsia ydingą praktiką? „Gym+“ pasiaiškino

Sporto klubo „Gym+“ klientas dėl automatiškai pratęstos sutarties sumokėjo dvi papildomas įmokas į „balą“ ir iškėlė klausimą, kodėl tęsiama ydinga praktika, dėl kurios sporto klubas jau buvo perspėtas. Jau anksčiau 15min rašė, kad, teisininkų teigimu, savaime tokios sutartys nėra „blogis“, tačiau svarbu informuoti klientą, kad sutartis automatiškai prasitęs ir ar vartotojui yra suteikiama teisė nutraukti tokią „automatiškai prasitęsusią“ sutartį be jokių papildomų neigiamų pasekmių. Kliento teigimu, sporto klubas tinkamai apie tai neinformavo.
Gym Plius
Gym Plius / Partnerių nuotr.

Sutartį su sporto klubu Povilas metams pasirašė 2022 m. gruodžio 19 d., o galiojimas, kaip nurodoma jos paskyroje, baigėsi praėjusių metų lapkričio 28 d.

„Gym+“ paslaugomis naudojausi iki praėjusių metų lapkričio pabaigos iki susirgau ir dėl specialistų rekomendacijų treniruotes nutraukiau.

Nors 2023 m. gruodį dėl ligos nesportavau, bet žinojau, kad turiu nepasibaigusį 12 mėnesių abonemento įsipareigojimą, todėl gruodžio 18 d. prisijungiau prie internetinės sporto klubo paskyros pasitikslinti, ar nesu skolingas. Paskyroje pamačiau, kad yra priskaičiuota 22.90 euro skola ir šalia parašyta „Galiojimas iki 2023-12-19“. Pagalvojau, kad esu skolingas už paskutinį dvyliktą abonemento mėnesį, gruodį atlikau šį mokėjimą, manydamas, kad ties juo baigiasi mūsų reikalai, bet deja klydau“, – taip 15min situaciją pasakojo Povilas.

123RF.com nuotr./Pinigų perlaida
123RF.com nuotr./Pinigų perlaida

Anot vyro, ligai užsitęsus ir sausį, apie sportą teko pamiršti ilgesniam laikui, tačiau jis buvęs ramus, kad abonemento galiojimas jau buvo pasibaigęs ir visi finansiniai įsipareigojimai yra įvykdyti. Tačiau tuomet sulaukė žinutės apie skolą už šių metų vasario mėnesį.

Už pirmus šių metų du mėnesius jam teko susimokėti todėl, kad jo sutartis su sporto klubu automatiškai buvo pratęsta.

Analogišką situaciją 15min aprašė ir anksčiau, sporto klubo atstovai tuomet žadėjo įvesti daugiau aiškumo. Vis dėlto panašus atvejis nutiko vėl.

„Laiške man „Gym+“ komanda demonstruoja, kad nesiskaito ne tik su savo klientais, bet ir su savo susikurtomis sutarties taisyklėmis. Sutartyje aiškiai nurodyta, kad baigiantis abonementui klientą el. paštu informuos apie pasibaigiančią sutartį, o 2024-01-31 el. laiške kalba apie tris nesėkmingus skambučius man. Visų pirma kuo čia dėti skambučiai jeigu patys sutartyje numato informavimą el. paštu? Visų antra, peržiūrėjęs skambučių istoriją panašiu laiku, identifikavau du praleistus skambučius iš nežinomo telefono numerio, į kurį ir pats bandžiau perskambinti, bet ir man ragelis nebuvo pakeltas. Tik dabar analizuodamas situaciją internete radau žmonių komentarus, kad minimas telefono numeris ir yra „Gym+“, bet tuo metu kai radau praleistus skambučius net negalėjau įtarti, kad tai „Gym+“, kadangi tai eilinis niekaip nepažymėtas nežinomas numeris“, – kalbėjo Povilas.

Pats sporto klubas tvirtina besielgiantis pagal taisykles, o atsakinga tarnyba teigia sulaukusi „Gym+“ įsipareigojimo vartotojams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs