Anot pranešimo, grynasis pelnas pirmąjį 2022-ųjų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 23 mln. iki 131 mln. eurų, pardavimų pajamoms didėjus nuo 2,15 mlrd. iki 2,66 mlrd. eurų.
Paslaugos naudotojų per metus iki pirmojo šių metų pabaigos padaugėjo beveik penktadaliu iki 422 mln., juos vertinant paskyros aktyvumu bent kartą per mėnesį. Neskaičiuojant 3 mln. prenumeratorių, kurie prarado prieigą prie paskyrų dėl paslaugos teikimo sutrikimų ir vėliau susikūrė naujas paskyras, naudotojų skaičius siekė 419 mln. ir 1 mln. viršijo bendrovės lūkesčius.
Mokančių „Spotify“ abonentų padaugėjo 15 proc. iki 182 milijonų. Dėl pasitraukimo iš Rusijos netekta maždaug 1,5 mln. vartotojų, tačiau, atsižvelgiant į šį veiksnį, abonentų skaičiaus augimas taip pat pranoko bendrovės prognozes.
Vidutinės „Spotify“ pajamos, tenkančios vienam mokančiam naudotojui, padidėjo 6 proc. iki 4,38 euro.
Bendrovės prognozėmis, antrąjį metų ketvirtį jos paslaugos naudotojų turėtų padaugėti iki 428 mln., mokančių abonentų – iki 187 milijonų.