„Sprite“ nebebus parduodamas žaliuose buteliukuose

Po daugiau nei 60 metų „Sprite“ nustoja naudoti žalius plastikinius butelius – juos pakeis permatoma ir lengviau perdirbama pakuotė.
„Sprite“ butelis
„Sprite“ butelis / J.Šimelevičienės nuotr.

„Sprite“ gėrimą gaminanti bendrovė „Coca-Cola“ pranešė, kad nuo rugpjūčio 1 d. keičia žalią gėrimo pakuotę į skaidrų plastiką, o tai susiję su grupės pastangomis tapti ekologiškesne, rašo CNN.

Žalioje „Sprite“ plastikinėje pakuotėje yra žaliojo polietileno tereftalato (PET) – priedo, dėl kurio negalima panaudotų butelių perdirbti į naujus. Perdirbimas yra pagrindinė bendrovės iniciatyva, kuria siekiama sumažinti plastiko atliekų kiekį.

„Pašalinus spalvas iš butelių, pagerėja perdirbamos medžiagos kokybė“, – pareiškime teigė grupės „R3CYCLE“, padedančios „Coca-Cola“ bendrovei gerinti savo pakuočių perdirbimą, generalinis direktorius Julianas Ochoa.

„Skaidrūs „Sprite“ buteliai gali būti iš naujo perdirbti į butelius, taip padedant kurti žiedinę plastiko ekonomiką“, – pridūrė jis.

Be to, atnaujintas „Sprite“ buteliukų logotipas ir pakuotės dizainas, kuriuo siekiama užtikrinti „nuoseklesnę išvaizdą ir balsą visame pasaulyje“, teigė bendrovė. Gerai žinomas žalias atspalvis vis dar bus naudojamas ant „Sprite“ etikečių, teigia CNN.

Kiti bendrovės asortimente esantys gėrimai, kuriems naudojami žali buteliai, įskaitant „Fresca“, „Seagram's“ ir „Mello Yello“, artimiausiais mėnesiais taip pat bus pakeisti skaidria tara.

123RF.com nuotr./Plastikas
123RF.com nuotr./Plastikas

Antradienį „Coca-Cola“ pranešė apie didesnes nei tikėtasi antrojo ketvirčio pajamas.

Gėrimų milžinė dažnai kritikuojama dėl to, kad prisideda prie aplinkai kenksmingų plastiko atliekų susidarymo. 2020 m. aplinkosaugos bendrovė „Break Free From Plastic“ įmonę pavadino didžiausia pasaulyje teršėja plastiku. Jos logotipų ir prekės ženklų rasta ant 13 834 išmestų plastiko gabalėlių 51 šalyje, dažnai viešose erdvėse, pavyzdžiui, parkuose ir paplūdimiuose.

2018 m. „Coke“ paskelbė iniciatyvą „Pasaulis be atliekų“, kurios tikslas – iki 2030 m. surinkti ir perdirbti po vieną butelį ar skardinę kiekvienam parduotui buteliui ar skardinei.

Trečiadienį bendrovė taip pat paskelbė, kad dauguma „Dasani“ butelių JAV ir Kanadoje nuo šiol bus parduodami iš 100 proc. perdirbto plastiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis