Bendrovės pranešime rašoma, kad uždarius „Ermitažo“ parduotuves, staiga ženkliai sumažėjo pardavimų pajamos, tačiau visi įsipareigojimai už iki karantino pradžios nupirktas, bet neparduotas prekes išlieka.
Tuo pačiu metu įmonė visais įmanomais susiklosčiusioje situacijoje būdais ir priemonėmis plėtoja elektroninę prekybą, kuri klientams, o kartu ir darbuotojams, šiuo metu yra saugiausia. Šiai veiklai vykdyti reikalingas tam tikrų prekių atsargų papildymas, todėl labai svarbu išsaugoti gerus santykius su tiekėjais, bei kartu ieškoti abipusiai priimtinų sprendimų.
„Šiuo metu, kaip ir didelė dalis verslų Lietuvoje, esame nepavydėtinoje padėtyje. VMI pateiktas 32 tūkstančių įmonių, paveiktų karantino, sąrašas yra iškalbingas. Mūsų prekių atsargos ir skola tiekėjams už jas yra tokiame lygyje, lyg prekyba vyktų įprastu tempu, įprastomis sąlygomis. Tačiau nuo normalaus pardavimų tempo esame labai toli. Taigi susiduriame su iššūkiu, su kuriuo susiduria kone visi ne maisto prekių mažmeninės prekybos tinklai – kaip su tiekėjais atsiskaityti už jau nupirktas, bet dar neparduotas prekes. Su tiekėjais kalbamės tiesiogiai ir komunikuojame elektroniniu paštu, prašome galimybės laikinai sustabdyti mokėjimus ir kartu ieškoti išeičių iš esamos situacijos. Laikas mums yra be galo brangus: bandome per e-prekybą didinti pajamas, kartu didinant savo finansinį stabilumą ir įsipareigojimų vykdymą“, – pranešime cituojamas UAB „Ermitažas“ generalinis direktorius Povilas Šulys.
Šiuo metu elektroninė prekyba yra pagrindinis ir vienintelis įmonės mažmeninės prekybos būdas. Susitelkusi darbuotojų komanda el. prekybos pagalba siekia patenkinti klientų poreikius ir kompensuoti kuo didesnę dalį prarastų mažmeninės prekybos pajamų. Tai leistų išlaikyti didesnę darbuotojų dalį darbe ir neužkrauti valstybei finansinės naštos už prastovas. Tuo pačiu tai galimybė vykdyti įsipareigojimus savo tiekėjams.
UAB „Ermitažas“ įsigijus prekę internetu siūlo kelis prekių gavimo būdus: pristatymas į namus, pristatymas į artimiausią pašto skyrių, pristatymas į paštomatus bei užsakymo atsiėmimas parduotuvėje bekontakčiu būdu CLICK&COLLECT. Būtent CLICK&COLLECT paslaugos realizavimui per keletą dienų buvo reorganizuotas darbo procesas, įdiegtas bekontaktis prekių atsiėmimas, užtikrinantis tiek įmonės darbuotojų, tiek klientų saugumą.
Prekių atsiėmimo vietos įrengtos stovėjimo aikštelėse prie „Ermitažo“ parduotuvių. Klientams atvykus, jų prašoma neišlipti iš automobilio, neatidaryti automobilio langų ir apie savo laukiamą užsakymą informuoti nurodytu tel. numeriu. Prekės pristatomos prie automobilio ir parduotuvės darbuotojai jas pakrauna. Klientai gali ir patys pasikrauti prekes, tačiau tai padaryti leidžiama tik tada, kai šalia nėra „Ermitažo“ darbuotojų.