Mažmeninis tinklas labai ilgai laukė progos įeiti į Italijos rinką, nors kitur Europoje atidarė tūkstančius kavinių. Tai rodo, kad Italijoje – espreso kavos gimtinėje – bendrovės laukia arši konkurencija.
Šalyje dirba „McDonald’s McCafe“ prekės ženklas, tačiau jo rinkos dalis yra maža. Išskirtinė Italijos kavos kultūra yra paremta nepriklausomomis kavinėmis ir barais, kurie užima apie 90 proc. rinkos, skaičiuoja „Euromonitor“.
„Kompanijos svajonė ilgą laiką buvo pradėti veiklą Italijoje, bet mes nebuvome pasiruošę“, – sakė H.Schultzas.
„Starbucks“ dirba su „Percassi“ – įmone, kuri partneriauja su „Benetton” jau 30 metų, įvedė „Zara“ į Italijos rinką, dirbo su tokiais amerikietiškais prekės ženklais kaip „Nike“, „Ralph Laure“ ar „Tommy Hilfiger“.
Antonio Percassi, kompanijos įkūrėjas ir prezidentas, pabrėžė, kad atidaryti kavinių tinklą jo namų rinkoje nėra lengva.
„Mes žinome, kad susidursime su unikaliu iššūkiu, atidarydami pirmąją „Starbucks“ parduotuvę Italijoje, kavos šalyje. Mes tikime, kad italai yra pasiruošę šiai patirčiai“, – sakė jis.
Svarbiausias produktas, žinoma, bus espreso kava, tačiau meniu iki galo dar nėra sukurtas.
„Starbucks“ pasaulyje turi apie 21 tūkst. parduotuvių, šiemet ketina atidaryti dar 1,6 tūkst.
Italija yra daugiausia kavos suvartojanti valstybė visoje Europos Sąjungoje, kuri savo ruožtu yra didžiausia kavos pupelių importuotoja pasaulyje.