„Starbucks“ pelnas pastarąjį ketvirtį padvigubėjo

JAV kavinių tinklo „Starbucks“ pelnas pastarąjį ketvirtį padvigubėjo po to, kai namų rinkoje tinklas vėl ėmė fiksuoti pardavimų augimą sušvelninus dėl COVID-19 įvestas priemones, pranešė tinklas.
Starbucks
Starbucks / „Scanpix“ nuotr.

„Starbucks“, remdamasi gerais rezultatais, padidino visų metų pelno ir pajamų prognozę, kuri taip pat parodė didžiulį pardavimų augimą Kinijoje.

Rezultatai „parodė įspūdingą pagreitį versle, visiškai atsigavus pardavimams JAV“, teigė tinklo vadovas Kevinas Johnsonas.

Kovo 28 dieną pasibaigusį ketvirtį tinklo pelnas siekė 659,4 mln. JAV dolerių – daugiau nei du kartus nei lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Pajamos išaugo 11,2 proc. Iki 6,7 mlrd. JAV dolerių.

Jungtinėse Valstijose „Starbucks“ palyginamasis pardavimų augimas ūgtelėjo 9 proc., po to, kai ankstesnį ketvirtį sumenko 5 procentais.

2020 metų trečiąjį fiskalinį ketvirtį – labiausiai COVID-19 pandemijos paveiktą laikotarpį – tinklo pardavimai smuko 40 procentų.

Kinijoje palyginamieji „Starbucks“ pardavimai per metus išaugo 91 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis