Kavinių tinklas tokį puodelį visur pristatė 1997 metais ir nuo tada „Starbucks“ kavos mėgėjai pradeda skaičiuoti iki švenčių likusias dienas.
„Kurdami dizainą, prisirišome prie klasikinės „Starbucks“ šventinės raudonos spalvos, kuri yra ryški ir jaudinanti. Ombré (daiktavardis, reiškiantis kelių tonų spalvą) sukuria išskirtinę dimensiją, lengvumą“, – bendrovės pranešime cituojamas vienas iš įmonės vadovų Jeffrey Fieldsas.
Raudonuose puodeliuose pardavinėjami sezoniniai gėrimai. Prekės ženklas taip pat pradėjo kampaniją socialiniuose tinkluose su grotažyme #RedCups.
Panašu, kad, įmonei pradėjus naudoti šventinius puodelius, šios kavos mylėtojai nudžiugo – socialiniai tinklai jau mirga nuo raudonų puodelių nuotraukų.