„Starbucks“ sustiprino lyderio pozicijas brangiausių restoranų prekės ženklų reitinge

„Starbucks“ septintus metus iš eilės yra brangiausias restoranų prekės ženklas pasaulyje, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ paskelbtas naujasis reitingas.
„Starbucks“
„Starbucks“ / 123RF.com nuotr.

Vien tik per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė išaugo 17 proc. iki 53,4 mlrd. JAV dolerių, ir „Starbucks“ padidino atotrūkį nuo kitos JAV korporacijos – antroje reitingo eilutėje įsitvirtinusios „McDonald's“, kurios prekės ženklas per metus nuvertėjo 7 proc. iki 36,9 mlrd. dolerių.

Trečias reitinge liko KFC tinklas (17,7 mlrd. dolerių), ketvirtas – „Domino's Pizza“ (7,4 mlrd. dolerių).

Penktąją ir šeštąją eilutes ir toliau dalijasi „Subway“ ir „Taco Bell“ (po 7,1 mlrd. dolerių), o septintąją pakilo vienintelis į pirmąjį dešimtuką patenkantis ne JAV prekės ženklas – Kanados „Tim Hortons“ (6,1 mlrd. dolerių).

Toliau naujajame reitinge rikiuojasi „Wendy's“ (6,1 mlrd. dolerių), „Burger King“ (6,0 mlrd. dolerių), „Pizza Hut“ (5,9 mlrd. dolerių).

Didžiausią per metus vertės šuolį pademonstravo sparčiai besiplečiančio JAV užkandinių tinklo „Texas Roadhouse“ prekės ženklas – 56 proc. iki 2,3 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis