Vien tik per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė išaugo 17 proc. iki 53,4 mlrd. JAV dolerių, ir „Starbucks“ padidino atotrūkį nuo kitos JAV korporacijos – antroje reitingo eilutėje įsitvirtinusios „McDonald's“, kurios prekės ženklas per metus nuvertėjo 7 proc. iki 36,9 mlrd. dolerių.
Trečias reitinge liko KFC tinklas (17,7 mlrd. dolerių), ketvirtas – „Domino's Pizza“ (7,4 mlrd. dolerių).
Penktąją ir šeštąją eilutes ir toliau dalijasi „Subway“ ir „Taco Bell“ (po 7,1 mlrd. dolerių), o septintąją pakilo vienintelis į pirmąjį dešimtuką patenkantis ne JAV prekės ženklas – Kanados „Tim Hortons“ (6,1 mlrd. dolerių).
Toliau naujajame reitinge rikiuojasi „Wendy's“ (6,1 mlrd. dolerių), „Burger King“ (6,0 mlrd. dolerių), „Pizza Hut“ (5,9 mlrd. dolerių).
Didžiausią per metus vertės šuolį pademonstravo sparčiai besiplečiančio JAV užkandinių tinklo „Texas Roadhouse“ prekės ženklas – 56 proc. iki 2,3 mlrd. dolerių.