„Starbucks“ užmojai Kinijoje: penkerius metus po naują kavinę kasdien

Visame pasaulyje garsaus kavinių tinklo „Starbucks“ vadovas Howardas Schultzas Kinijos ekonomikos lėtėjimo nebijo. Nors Kinijos ūkis šiuo metu auga lėčiausiai per pastarąjį ketvirtį amžiaus, „Starbucks“ didžiausioje pagal gyventojų skaičių pasaulio šalyje planuoja atidaryti po naują kavinę kasdien ateinančius penkerius metus, rašo cnn.com.
„Starbucks“ kavinė
„Starbucks“ kavinė / „Scanpix“/AP nuotr.

„Manau, kad jeigu pažvelgsime į 45 metų kompanijos istoriją, tai vienas iš dalykų, kuris mums sekasi, yra tai, jog visada planuojame ilgajam laikotarpiui“, – sakė H.Schultzas.

2021 m. „Starbucks“ Kinijoje planuoja iš viso turėti 5000 kavinių ir parduotuvių. Į antrąją pagal dydį pasaulio ekonomiką bendrovė įžengė prieš septyniolika metų.

„Turime mokyti daugybę kinų, kas yra kava, kavos ritualai, kas yra latė. Taigi, per pirmuosius metus pinigų neuždirbome“, – verslo pradžią Kinijoje prisimena H.Schultzas.

Jo teigimu, dar prieš penkerius metus didžiąją dalį „Starbucks“ lankytojų Kinijoje sudarė čia gyvenantys vakariečiai ir turistai, o dabar daugumą sudaro kinai.

H.Schutzas tikisi, kad pamažu Kinija nukonkuruos JAV tapdama didžiausia bendrovės rinka, tačiau kada, įvardinti negalėjo.

Pastaruoju metu kavos milžinei Kinijoje sekasi neblogai ir tai turėtų kelti pavydą kitoms čia nepavykusioms įsitvirtinti amerikiečių kompanijoms – „Facebook“, „Netflix“ arba iš čia išstumtoms „Uber“ bei „Google“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų