„Lyft“ per IPO išplatino 32,5 mln. akcijų po 72 JAV dolerius už vienetą ir pritraukė 2,34 mlrd. JAV dolerių.
Iš pradžių bendrovė planavo dalį savo akcijų parduoti po 62–68 JAV dolerius už vienetą, tačiau dėl didelės paklausos IPO kainos intervalą padidino iki 70–72 JAV dolerių už akciją.
Investuotojams taip pat buvo pasiūlyta daugiau akcijų, nes iš pradžių jų buvo planuota išplatinti 30,8 milijono.
Agentūros „Bloomberg“ duomenimis, penktadienį biržoje „Nasdaq“ prasidėjus prekybai „Lyft“ akcijomis, bendrovės akcijų kursas siekė 87,24 JAV dolerio, o šia kaina startuolio kapitalizacija sudarė apie 25 mlrd. JAV dolerių.
„Lyft“ akcijų platinimas yra pirmasis šiais metais stambios technologijų bendrovės IPO.
Biržoje šiais metais taip pat planuoja debiutuoti, pavyzdžiui, „Uber Technologies“, „Pinterest“ ir „Slack Technologies“.
„Lyft“ įplaukos 2018 metais daugiau kaip dukart padidėjo ir sudarė 2,16 mlrd. JAV dolerių. Grynieji nuostoliai išaugo nuo 688,3 mln. JAV dolerių metais anksčiau iki 911 mln. JAV dolerių ir bendrovė pripažįsta, jog „yra tikimybė, kad ateityje mums nepavyks pasiekti pelningo lygio“. Jos išlaidos vertinamos 3,13 mlrd. JAV dolerių.
Su bendrove bendradarbiauja apie 1,9 mln. vairuotojų, o jos paslaugomis pernai pasinaudojo 30,7 mln. keleivių ir, palyginti su 2016 metais, šis rodiklis triskart padidėjo.