„Investuotojų entuziazmas dar labiau mus įkvepia toliau plėtoti inovatyvų recharge sprendimą, kuris prisidės prie tvarios ir efektyvesnės aviacijos ateities. Įdiegus mūsų sprendimą į tipinį lėktuvų laivyną, jis sudegintų 250 tonų mažiau kuro ir sugeneruotų 800 tonų mažiau CO2 emisijų, palyginti su tokiu pat lėktuvų laivynu, kuriame įdiegtos mūsų konkurentų gaminamos sistemos“, – pranešime sakė „WeSky“ įkūrėjas Vytis Petrusevičius.
Konsorciume taip pat yra „Baltic Sandbox Ventures“ fondas „Pre-seed Fund I“, kartu su su „Coinvest Capital“ veikianti akredituotų verslo angelų grupė ir privatus verslo angelų sindikatas 1NGLS, kurį sudaro „LitBAN“ nariai. 0,2 mln. eurų taip pat investavo daugiau nei 20 metų patirtį JAV aviacijos versle sukaupęs įmonės „Atlantic Jet Support“ vadovas Šarūnas Račkauskas
Tai pirmoji „Coinvest Capital“ investicija į naują tikslinį investicijų segmentą – oro erdvės ir gynybos sektorių, rašoma pranešime. Jos dalis siekia 0,5 mln. eurų.
„Coinvest Capital“ direktorė Viktorija Trimbel sako, kad jau greitai „WeSky“ sprendimai bus naudojami bandomosiose pažangių avialinijų lėktuvų kėdžių instaliacijose.
„WeSky“ plėtoja į lėktuvo keleivių krėslus integruojamą nešiojamų elektronikos įrenginių įkrovimo sprendimą, be kita ko, jis didina oro linijų veiklos efektyvumą mažinant orlaivio kuro sąnaudas.