„Stellantis“ per pirmuosius šešis gyvavimo mėnesius uždirbo 5,8 mlrd. eurų pelną

JAV ir Europos automobilių gamybos milžinė „Stellantis“, įkurta sujungus „Peugeot“ ir „Fiat Chrysler“, per pirmuosius šešis gyvavimo mėnesius uždirbo nemažą grynąjį pelną, nors pasaulinis lustų trūkumas ir sumažino gamybos apimtis.
Automobiliai
Automobiliai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Automobilis Pelnas

„Stellantis“, tarp kurios prekių ženklų yra ir „Maserati“ bei „Jeep“, antradienį pranešė, kad jos grynasis pelnas per pirmuosius šešis šių metų metų mėnesius sudarė 5,8 mlrd. eurų (6,9 mlrd. JAV dolerių).

Grynosios pajamos siekė 72,6 mlrd. eurų.

Įmonės finansų direktorius Richardas Palmeris teigė, kad „Stellantis“ pasiekė „rekordinę maržą“, palyginti su pastaraisiais pirmtakių „Peugeot“ ir „Fiat Chrysler“ rezultatais.

„Manome, pirmoji metų pusė buvo labai stipri maržos ir komerciniu požiūriu“, – spaudos konferencijoje pažymėjo R.Palmeris.

Bendrovės pakoreguota veiklos marža – veiklos pajamos, padalytos iš grynųjų pardavimų – sudarė 11,4 procento.

„Stellantis“ pasiekė gerus rezultatus, nepaisant pasaulinio puslaidininkių trūkumo, dėl kurio bendrovė buvo priversta sumažinti gamybą 700 tūkst. transporto priemonių.

R.Palmerio teigimu, trečiąjį ketvirtį gamyba bus mažesnė dar 500 tūkst. transporto priemonių, tačiau tikimasi, kad mikroschemų trūkumas nedidės.

Pasak jo, „Stellantis“ tikisi, kad 10 proc. marža per visus metus bus geresnė nei buvo prognozuota, darant prielaidą, kad „nepablogės su puslaidininkiais susijusi situacija ir nebus įvestos ribojamosios priemonės“, susijusios su COVID-19.

Bendrovė pasiekė gerų rezultatų Šiaurės Amerikoje, kur pardavė daug pikapų „Ram“ ir hibridų „Jeep“.

Europoje – pagrindinėje bendrovės rinkoje – gerus pardavimus lėmė modelis „Peugeot 2008“ ir nauji elektromobiliai „Citroen C4“, „Oel Mokka“ ir „Fiat 500“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis