Grupė, susikūrusi praėjusių metų sausį susijungus „Fiat-Chrysler“ ir PSA, jau kovo mėnesį paskelbė stabdanti importą ir eksportą į Rusiją ir iš jos.
Gamyba vietinei rinkai į pietvakarius nuo Maskvos įsikūrusiame Kalugos mieste esančioje gamykloje taip pat sulėtėjo, o bendrovė perspėjo, kad dėl komponentų trūkumo teks sustabdyti darbus.
Iš pradžių gamykla buvo skirta gaminti „Peugeot“, „Citroen“ ir „Opel“ furgonus Europos rinkai.
Tačiau Rusijos invazija į Ukrainą paskatino bendrovę perkelti šią gamybą į Prancūzijoje ir Anglijoje.
„Atsižvelgdama į tai, kad kasdien sparčiai didėja tarpvalstybinių sankcijų ir logistikos sunkumų, „Stellantis“ sustabdė savo gamybos veiklą Kalugoje, kad užtikrintų visišką visų tarpvalstybinių sankcijų laikymąsi ir apsaugotų savo darbuotojus“, – sakoma bendrovės pranešime.
2,7 tūkst. gamyklos darbuotojų buvo išsiųsti į prastovas arba atostogų iki birželio.
Dauguma automobilių gamintojų sustabdė gamybą Rusijoje nuo tada, kai vasario 24 dieną Maskva įsiveržė į Ukrainą.
Prasidėjus karui, veiklą Rusijoje taip pat sustabdė šimtai užsienio įmonių – pradedant mažmenininkais ir baigiant bankais.