Buitinės chemijos prekių gamintojas „Procter & Gamble” ketvirtadienį paskelbė, kad kainų padidinimas besivystančiose šalyse lėmė pardavimų lygio kritimą 2 proc. pirmąjį šių metų ketvirtį.
Greitojo maisto tinklui „McDonald's“ 2 proc. siekęs kainų pakėlimas JAV ir Europoje, išskyrus Rusiją, nepadėjo išvengti pajamų ir pelno mažėjimo.
Stiprus doleris 2015 m. pirmąjį ketvirtį lėmė JAV ir Europoje gautų „McDonald's“ pajamų sumažėjimą 700 mln. dolerių.
Stiprus doleris 2015 m. pirmąjį ketvirtį lėmė JAV ir Europoje gautų „McDonald's“ pajamų sumažėjimą 700 mln. dolerių. Bendrovės pelnas, gautas šiose rinkose, taip pat buvo 9 proc. mažesnis.
Stiprus JAV doleris mažina pardavimų kitomis valiutomis, tokiomis kaip euras ar Brazilijos realas, vertę, kuomet amerikiečių bendrovių gautos pajamos yra vėl konvertuojamos į dolerius.
Dėl stipraus dolerio nukentėjo daugybė JAV įmonių, pradedant gaiviųjų gėrimų gamintoja „PepsiCo“, baigiant elektronikos prekių milžine „General Electric“ .
Nuo 2015 m. pradžios euro vertė JAV dolerio atžvilgiu smuko dešimtadaliu, o Didžiosios Britanijos svaras sterlingų nusilpo 3 proc.
Nuo 2015 m. pradžios euro vertė JAV dolerio atžvilgiu smuko dešimtadaliu, o Didžiosios Britanijos svaras sterlingų nusilpo 3 proc.
Informacinių technologijų bendrovės „Google Inc.“ atstovai pareiškė, kad stiprus doleris sumažino pirmojo šių metų ketvirčio pajamų augimą nuo planuotų 17 iki 12 proc.
Socialinio tinklo „Facebook“, kuris daugiau negu pusę savo pajamų gauna už JAV ribų, gautų įplaukų vertė dėl sustiprėjusios dolerio sumenko net 200 mln. dolerių.
Kita informacinių technologijų įmonė „Microsoft Corp.“ prognozuoja, kad stiprus doleris ir toliau lėtins jos pajamų augimą visais ateinančiais 2015 m.
Bendrovėms priimti sprendimą padidinti savo prekių kainas už JAV ribų esančiose rinkose gali būti sudėtinga ir reikalauja ilgo ir kruopštaus tyrimo, kuris padėtų išsiaiškinti kaip į tai reaguos vartotojai, ir kokia bus jų konkurentų strategija.