Pati technologijų milžinė neskelbia išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ pardavimų duomenų, tačiau „Strategy Analytics“ skaičiuoja, kad per metus jų pardavimai šoko 59 proc. ir pirmąjį šių metų ketvirtį buvo parduota pusketvirto milijono šių laikrodžių.
„Naujųjų antrosios sesijos „Apple Watch“ laikrodžių pardavimai yra santykinai geri JAV, JK ir kitose šalyse dėl patobulinto dizaino, intensyvios rinkodaros ir gero prieinamumo mažmeninėje rinkoje“, – sakė „Strategy Analytics“ analitikas Neilas Mawstonas.
Tuo tarpu ilgą laiką šioje rinkoje pirmavusi bendrovė „Fitbit“, garsėjanti savo išmaniosiomis sportinėmis apyrankėmis, smuktelėjo į trečią vietą, nes jos produkcijos pardavimai pirmąjį ketvirtį smuko 36 proc. Jos rinkos dalis sudaro 13,2 proc.
O antroje vietoje atsidūrė Kinijos kompanija „Xiaomi“, gaminanti nebrangias išmaniąsias sportines apyrankes. Ji dabar kontroliuoja 15,5 proc. pasaulinės rinkos.
Remiantis „Strategy Analytics“ duomenimis, iš viso nešiojamų kompiuterinių prietaisų pardavimai visame pasaulyje pirmąjį šių metų ketvirtį per metus padidėjo 21 proc. iki 22 mln. vienetų. Daugiausia tam įtakos turėjo sparčiai auganti išmaniųjų laikrodžių paklausa.