Suaktyvėjo elektroninė prekyba

Įsisiūbuojant koronaviruso baimei, Lietuvos elektroninės prekybos atstovai skaičiuoja šoktelėjusius maisto prekių pardavimus bei pripažįsta, kad pirkėjų srautus lemia žinių, susijusių su virusu, plitimas, rašo „Verslo žinios“.
Internetinė bankininkystė
Eletroninė prekyba / 123RF.com nuotr.

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius Andrius Mikalauskas sako, kad nuo vasario 24 dienos buvę dienų, kai pardavimų srautai buvo išaugę net 10 kartų, palyginti su įprastomis dienomis.

Augančius pardavimus skaičiuojančio prekybos tinklo „Iki“, kuris siūlo prekių pristatymą į namus naudojantis programėle „LastMile“, rinkodaros departamento vadovas Andrejus Pometko prognozuoja, kad kovą gali pasiekti 30-50 proc. augimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai